mamma til 2 små:=) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 var hos legen i går å fikk vite at jeg har en betennelse i foten.hun mente det var komt av at jeg hadde vært på lang biltur og at da åra i foten hadde blitt i klem og derfor utviklete betennelse.hun mente det kom av graviditeten-at årene i klem -bla...bla:=) var ganske vondt i går men hun mente at jeg skulle komme tilbake på torsdag for å se om crpen var gått opp og at hun først da ville jeg skulle begynne på pencelinkur. jaja greit nok det tenkte jeg men harregud!!! jeg har blitt ti ganger verre å får ikke sove av smertene.har vanskelig å gå og er alene me min 2 åring( typen i nordsjøen) andre som har hatt betennelse i foten?har aldri hørt om det jeg.... andre som har tatt pencelin under graviditeten? hva er det som kan skade fosteret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå