Gå til innhold

betennelse i foten ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen i går å fikk vite at jeg har en betennelse i foten.hun mente det var komt av at jeg hadde vært på lang biltur og at da åra i foten hadde blitt i klem og derfor utviklete betennelse.hun mente det kom av graviditeten-at årene i klem -bla...bla:=)

 

var ganske vondt i går men hun mente at jeg skulle komme tilbake på torsdag for å se om crpen var gått opp og at hun først da ville jeg skulle begynne på pencelinkur.

 

jaja greit nok det tenkte jeg men harregud!!! jeg har blitt ti ganger verre å får ikke sove av smertene.har vanskelig å gå og er alene me min 2 åring( typen i nordsjøen)

 

 

 

andre som har hatt betennelse i foten?har aldri hørt om det jeg....

 

 

andre som har tatt pencelin under graviditeten?

hva er det som kan skade fosteret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...