Gå til innhold

Maclaren Techno xt vs Carena easy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Maclaren verdt de ekstra kronene?

Har titta på vogn nr to i dag, og begynner å bli litt klokere mht behov (jfr tidligere innlegg og svar).

Trenger en (paraply)trille i tillegg til Brio Kombien vi har fra før. Det viktigste er at den er lett å ha med i bilen og på reise, at den er komfortabel og kan soves i (legges godt ned), og at den kan brukes lenge. Gjerne en som også tåler litt kjøring på grusvei.

Hva ville du valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maclaren Techno XT er det beste kjøpet jeg har gjort noensinne!!! Er så utrolig fornøyd med den vogna, og har så å si slutta og bruke Teutonia mistralen etter at den ble kjøpt.

Den har vært med på så mange reiser og turer. Det er en supervogn! Den kan legges helt ned, den har en super solskjerm som du kan ta nesten helt ned, god plass under, superlett å klappe sammen/sette opp 8kan gjøres med èn hånd med babyen på armen), veldig lett å trille, supre hjul osv. Regntrekket er også genialt.

Jeg synes den har vært verdt hver eneste krone, vi har hatt den i litt over et år til vår 2-åring. Det er svært sjelden vi bruker den andre vogna, kun på snøføre eller i skogen, da duger ikke paraplytriller.

Vi betalte 2800 kr for den tror jeg, men den er ofte på kampanjetilbud.

Skrevet

jeg signerer det Mom2Two skriver her.

Hadde carena easy først,men den ble solgt etter 2 uker. Den skrangla,og knirka.Var vond å trille. Tok også mye større plass sammenlagt.Eneste var at den var noe større i sittedelen,men det viste seg jo også når den var sammenlagt.

Så ja,maclaren er verdt de ekstra kronene=)

Kjøpte på barnemagasinet på grønland.Ga 2400 kr inkl.de putene

Skrevet

Ikke kjøp carena hvertfall!! Jeg hadde valgt Maclaren eller peg perego. Vi har carena trillen og jeg HATER den!

Skrevet

jeg er iallefal veldig fornøyd med easyen. Har vært kjempe heldig med den. Ikke har den knirket eller vært tung å manøvrere. Kjempefin vogn til å ha på ferie og slikt, og trillepå asfalt/sentre o.l

Men smagen er som bagen. Han e delt i to:)

Skrevet

Har Maclaren og med det signerer jeg Mom2Two:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...