Gå til innhold

Nå har det skjedd nåkka damer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet av rier..jeg helt sikker på at det var rier.. men de roet seg..kjenner en konstant "mens"vond i ryggen bare nå...

Får vel prøve å legge meg igjen å se hva som skjer... Liker ikke at kroppen tuller,blir så sliten av det. Da håper jeg heller at ting er igang snart så jeg vet jeg får treffe tigergutten snart da.

Oppdaterer imorgen tidlig om det skjer mer... og skulle det skje noe raskt så vil mine sladdrevenner oppdatere.

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!!

*************Skal krysse fingrene for deg, og håper du får masse vondt i løpet av natten;) Så er det bare å vente på innlegg i morgen om at du endelig har fått gutten din:D****************

Skrevet

masse fødestøv mottas med takk.orker ikke noe tull nå...

Skal prøve å sove litt igjen.. håper på en måte at jeg ikke får det til da.. haha... (der kom det en ny rie ja...)

Skrevet

Oj oj...flere som skal føde i løpet av dagen skjønner jeg...er flere av dere her inne nå...enten her eller på 3-trimester.

Skrevet

oi nå kom melka rennende også... har bare vært størket på brystvortene frem til nå...betyr det noe?

Skrevet

He he...det samme som er med uventet på 3-trimester.

Jeg har ikke hatt det sånn selv, men det kan jo absolutt være noe.

Skrevet

*********************************** Sender deg alt jeg har:)

********************************** trenger det ikke enda...

******************************** Har ikke tid til å føde på noen uker;)

****************************** Lykke

****************************Lykke

************************Lykke til!

Skrevet

Oppe enda Duracell? Hva skjer?

Skrevet

Hei.. så at du postet to tråder i går ang at noe er på gang.. og nå sitter jeg spent på jobben og lurer på om du har det bra, og om du er på føden eller hva du driver med..

Skrevet

Uhuu, spennende, håper hun ikke svarer ila dagen, det betyr jo at det er action på gang :o)

Skrevet

netopp oppe nå.. min kjære sønn var så snill å sov leeenge idag, phu.

Jeg har vært våken i flere timer,men ikke orket stå opp.. har veldig vondt i magen og ryggen,men usikker på hva det er for noe.. har ikke noen regelmessige tak.. når vondtende kommer så varer de i ca 40 sek,men jeg synes liksom ikke det er noen tak i de... bare vondt liksom..

ammeinnlegg er funnet frem,for her renner plutselig melka i strie strømmer.

Skrevet

Blir nok som jeg sa at innen 3 dager (2 nå) så er du sikker.. hehe

synd du har vondt men så moro at det nærmer seg da :)

keep us up to date :) og lykke til

Skrevet

høres ut som min fødsell, minus ryggen. eg hadde ikke vondt før en time før ungen var ute. hadde regelmessige kynnere og vannet gikk, så da for eg på føden.

melka rant ei stund før fødselen hos meg, men den rant igjennom ammeinlegga dagen eg skulle fø.

men eg får tidlig melk, har alerede i uke tretten fått melkespor

Skrevet

hehe ja vi får se da.. ikke stort annet å gjøre enn å vente igrunn.

Gubben var liiiiit urolig for å reise på jobb idag.. men som jeg sa til han så jobber han i byen jeg skal føde... jeg har 45 min kjøring dit.. og jeg skal da få noen til å kjøre meg når det ev setter igang.. så har han kort vei til sykehuset også da. hehe.

Skrevet

jeg fikk tidlig melk med førstemann.. men denne gangen så har det bare vært støknet spor på brystvortene frem til i natt.. hehe.

Skrevet

Flott å høre at du lever.. :) Du kan jo slå ihjel litt tid med å se på Dr. Phil eller en annen "spennende" serie på tv! I tillegg kan du jo munche litt snax ;)

Skrevet

Skjer det ting?? nei så gøøøøy :-) endelig skjer det noe ;-) han kommer nok iløpet av dagen/morgendagen skal du se.. kroppen kan da ikke lure deg så heftig! det hadde i så fall vært umåtelig urettferdig. sitter parat på msn jeg, må få nummeret ditt så jeg også får høre oppdatteringene når du stikker til sykehuset! *spent*

oisann der kom du... tar det heller der ;-) klem

Skrevet

dytter opp denne så bobobaby kan lese om min natt:)

Skrevet

synd det dabbet av da.satser på at det tar seg opp igjen i natt. da skal jeg sitte og heie.kjøp bringebær te. ikke bringebærBLAD men bare bringebær te. skal visst hjelpe og starte fødsel. satt og drakk på det den natten jeg satt med rier og når de så smått begynte å roe seg litt drakk jeg en ny kopp og det tok seg opp igjen. angrer bare på at jeg ikke tok med meg en kopp i bilen da vi kjørte. men jeg trodde vi begynte å få litt dårlig tid så jeg tenkte ikke på det. jeg sitter og er litt usikker på om det var rier eller maserier jeg hadde i natt. var så trøtt da jeg våknet at jeg ikke helt registrerte hva det var. men det var så vonde tak i mage og rygg at jeg trodde jeg skulle svime av noen ganger.like vondt som de vondeste riene jeg hadde natt til fredag

Skrevet

får håpe det ikke er lenge til nå da=) masse lykke til =)

Skrevet

Det er eldig slitsomt når det pågår... og man ikke vet hva det er liksom.. hadde jeg bare visst med 100% sikkerhet så.. men nei... håper egentlig at vannet går jeg.. da vet jeg at det er igang ihvertfall.

ja vi får se hva sm skjer i natt da...

Må bare atter en gang få understreke hvor like våre svangerskap er... er skremmende hvor mye likheter vi har... vi MÅ jo bare føde samtidig. hehe.

Skrevet

takk... har mange kynnere.. men det hjelper jo ikke når det ikke følger med noen vondter.. hehe.

Skrevet

he he... ja det er helt utrolig. ja vi må bare føde samtidig. satser vi på i natt da? he he... forrige gang satt jeg helt alene her på bim. det var litt ensomt. håper du også sitter våken med rier neste gang.

Skrevet

ja vi får vel satse på i natt da... og skjer det ikke noe i natt så venter vi til over 50 årslaget i helga... hehe...

Nå skal jeg lag middag til meg og prinsen.. pannekaker.. nammis.

Kommer på msn senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...