Gå til innhold

Kan noen hjelpe? Noen som vet?


OnlyMe

Anbefalte innlegg

Er en i familien som er adoptert, men ingen som har sagt det til meg...

(fant det ut selv, men det er sikkert altså!!!) Men er det noen måter JEG kan finne ut når det skjedde?

 

Er en i familien som har adoptert en annen i familien :s innviklet,men slik er det... Skulle gjerne vissst når, og er utrolig lei meg for at ingen har sagt noe til meg... Så har jo liksom ingen å snakke om det med!

(utrolig at jeg fant det ut i det hele tatt...)

 

Takker så mye om noen kan hjelpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg anbefaler ikke å grave i det uten å snakke med familien din. Det er nok grunner til at det er som det er..

 

Har selv vært i en lignende situasjon. Eller en i nær familie som hadde adoptert bort en baby.. Når tiden var inne ble dette "allmenn kjent". Det er forferdelig mye følelser inne i bildet - veldig mange vonde følelser..

 

I mannen min sin familie er det en som er adoptert bort til sin tante.. Dette var skjult i mange, mange år.. Nå er det åpent, men fortsatt fryktelig vanskelig for både ungen(som nå er voksen), den biologiske moren og adoptiv moren. Der er det fortsatt noe man ikke snakker om selv om de fleste vet det i dag. Er jo grunner til at ting blir som de blir.. Grunner som kanskje det ikke blir snakket om selv om adopsjonen blir kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...