Unni med 2 under 2 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Du mener flaskesterillisator ja? Trenger man det?
OnlyMe Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 er det jeg og lurer på Om det er verdt det? :s
tvilling73, 05/07 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Min mening er å vente med alt dilldall til du ser hvordan det går... får du til ammingen f.eks så trenger du ikke en sånn. Vi hadde vært på storhandel på Happyland sommeren 2005. Har enda ting vi ikke har brukt eller som vi har brukt en gang....
Kahbean Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Du trenger ikke å kjøpe nå dyrt tull. Bare kok opp vann i en stor kjele og legg flaskene og smokkene oppi... latt de koke i ca. 10 minutter. Vi hadde selvsagt flere flasker slik at vi kunne vent og vask alle på en gang i stedet for å må ta tid til å kok opp vann etter hver eneste måltid. Syns ikke det er noen vits å bruk penga på nå dyrt når du kan kan gjør det helt gratis med det du har i huset fra før. Lykke til!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 helt enig.. det finnes så mye tull ute på markedet.. har sett en duppedings som skal kjøle ned kokt vann raskt, men jeg tenker at det er jo bare å holde flaska under kaldt, rennende vann.. det verste er at de spiller på oss førstegansgsfødende som ikke helt vet hva man trenger og hva som ikke er nødvendig.. ett godt tips er å tenke seg om før man kjøper i allefall. er dyrt nok i utgangspunket å få barn.
aanonym Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Kok flaskene de første månedene, deretter holder det med oppvaskmaskinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå