Gå til innhold

Flere som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg er den eneste som er våken HVER ENESTE natt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du er her i natt også ja ;o)

Skrevet

Akkurat slik føler jeg det også;) hehe

Men hva skal en gjøre da? Tror ole lukkøye har mistet adressen min:(

Skrevet

Har ikke vært i seng enda jeg...pleier å legge meg, men stå opp sånn rundt halv 3-3 tiden.

Skrevet

nei, orker ikke prøve lengrre:(

så blir sittende til jeg er så trøtt at det bare er å gå inn å lukke øynene!

hehe... Men,men ike lenge igjen heldigvis;)

Skrevet

Når er det du hadde termin da?

Skrevet

Tbgjente- du har post:)

Skrevet

Termin nå midt i august:) 20...

gleder meg til å bli ferdig, og endelig få bli kjent med denne lille personen som holder meg våken om natten:)

Skrevet

Når har du forresten?

Skrevet

4 sep. vet ikke hva vi får, så gleder meg også til å få se hvem det er som holder mamman sin våken halve natta. Har vært innlagt par ganger med prematre rier jeg da, så mini kan jo komme når som helst.

Skrevet

Vet ikke hva dere får?! SÅ spennende da:D Hadde aldri klart å vente så lenge:s hehe... Så dere har bare kjøpt nøytrale klær og ting dere da?

Husker at før vi var på ord.ul, så vi etter nøytrale klær, og det var IKKE lett altså! Hehe.. Men gu så gøy det må være... DEN extra spenningen under fødselen;)

Var det tidlig du fikk premature rier? Kna ikke være noe gøy det nei:(

Men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg fikk henne ut jeg også!

Selvom det er best for henne å holde seg der inne så lenge som mulig..

Skrevet

Har ikke visst med noen av de andre heller...det er utrolig spennendes...veldig nysgjerrig så klart...vil jo vite, men vil ikke allikevel om du forstår. Ja, har bare kjøpt nøytralt...og nei det er ikke lett...ikke mye å få tak i.

Ble innlagt 19 mai og trodde det var premature rier, men ble operert 20 mai for blindtarmen og infeksjon på høyre eggstokk. Ble lagt inn 4 juni...var da 27 uker, med premature rier. Fikk drypp for å stoppe dem og 2 lungemodningssprøyter + 1 vit-k sprøyte. Ble lagt inn igjen 30 juni med premature rier....fikk da noen medisiner for å stoppe det, pluss fikk noen tab med hjem da jeg fikk dra ut igjen etter noen dager. Slimproppen gikk i forrige uke. Masse mensmurringer.

Skrevet

Du har vært gjennom mye allerede du da! Ser det at jeg ikke har noe å klage på... Det verste jeg har er liten blære,halsbrann og begynnende bl. Men det er jo ikke gale nå rett før!

Håper h*n holder seg der inne litt til da:) Må være veldig frustrerende å gå slik å bli "lurt" hele tiden! Er du kommet så langt nå at om det begynner så stopper de det ikke lengre?

Skrevet

Etter uke 34 vil de ikke stoppe det og jeg er 34+3 idag (onsdag). Håper jo sef. at h*n holder seg der inne litt lenger, men er ikke bekymret lengre om h*n skulle komme nå...ikke så ille prematur lenger.

Skjønner jo at du vil se det lille nurket ditt da, uansett plager eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...