mamzen =) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 hva heter de papirene som det står om fødselen?? og kan man bare ringe til sykehuset å få dem??
mamzen =) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 ja det er vel kanskje det de papirene heter.. er det bare å ringe å få de sendt fra sykehuset??
bente69;) Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 ja, det vil jeg tro. Jeg fikk med mine når jeg ble skrevet ut fra føden. Gjorde ikke du det? Trodde det var vanlig prosedyre jeg.... fødte på SØF
mamzen =) Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 nei fikk ikke det jeg =( fødte på SØF jeg oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå