Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 hører mange prater om at det skal være med åsette i gang riene.. stemmer dette? noen som har prøvd?
Småbarnstreff Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Det advares mot å begynne med dette på egenhånd. Første gangen bør en ligge med ctg-registrering for å se om babyen tåler det. Riestormer kan føre til stopp i blodtilførselen for babyen.
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 jeg har prøvd dette og det fremprovoserer hvertfall kynnere. Har tro på at det kan hjelpe på å få igang rier når alt annet er klart. tror ikke dette er farlig, men man skal ikke holde på mer enn 20 min. om gangen
Arwen* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Jaha, så det kan være farlig? Jordmor ga meg nemlig tips om dette, sist jeg var på kontroll. Om du blir lei av å vente, så kan du jo prøve det, sa hun. Tviler på at det kan være så farlig da..
my81 Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 jeg fikk også beskjed om å gjøre dette da jeg var på sykehuset. Så det kan vel ikke være farlig.
bell3, fikk gutt Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg fikk høre det av legen, så det kan vel neppe være farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå