Gå til innhold

Skrytetråd for oss med svigermødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din svigermor spesielt god til?

- min sviger mor baker sykt gode svenske kanelbullar! Og hver gang hun er her på besøk så tilbringer hun noen timer på kjøkkenet mitt og tryller fram de deiligste kaker og boller som hun fyller frysern min med... min svigermor er altså en slags god bakste-fe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun sitter gjeeerne barnevakt

hun vanner planter når jeg er borte

hun ser at jeg har glemt av vinduet når jeg drar på ferie, og lukker det

hun kommer med krumkaker til jul

hun lager vafler når som helst

hun holder seg borte i sommersesongen.... hahahaha

Skrevet

Min svigermor er kjempeflink til å passe barnebarna, hun kommer gjerne å henter dem om det har gått lang tid, og passer mer enn gjerne(tilbyr seg til og med å ta seg fri fra jobben for å passe om det trengs!)

Skrevet

Masse! Hun og svigerfar spanderte nettopp en 2 ukers ferie for oss i spania, inkludert mat på restauranter og all drikke (bl.a. en god del champis)!

Hun er lett å prate med og har alltid lyst til å passe Nikolai. Skikkelig flott dame. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med mine svigerforeldre!

Skrevet

Jeg har ingen svigermor :o( ingen svigerfamilie... dvs utenom en alkoholisert svigerfar som vi har lite eller ingenting med...

men hørt hun var en fantastisk person da! :o)

...men så slipper jeg jo også unna alt det andre pleier klage på ;P

Skrevet

Hun tar med ungene på masse aktiviteter bare fordi hun syns det er så morro. Hun ringer og spør om å få ha ungene, vi rekker aldri spørre om barnevakt... Verdens snilleste dame med dritrå humor.

Skrevet

Kan jeg få skryte av svigermor nummer 2 istedenfor den jeg har nå?

;o)

Ok,here goes:

¤Når vi ikke hadde så god råd, klarte hun å "lukte" det, og kom ofte med 8-10 bæreposer fulle av matvarer.

¤Hun kom hver eneste dag og hentet yngstejenta på skolen,for det gikk ikke buss tilbake til huset.Det var 3 mil hver dag for henne å kjøre,da vi ikke hadde bil.

¤Hun kjøpte skoleklær til jentene.Tok dem med seg på shopping,og kledde dem opp begge to fra topp til tå,og gjorde aldri forskjell på sine kjødelige barnebarn og jentene mine!

¤Hun kaller meg fremdeles "babe" ;o)

¤Hun har alltid et smil,selv om hun har gått igjennom kreftoperasjon, og nå begynner å skrante.

¤ALDRI vært grådig.Og alltid rettferdig og god dame.

Skrevet

min svigermor sitter gjerne barnevakt! erndrer ofte sine egne planer for å hjelpe oss.

hun rydder og vasker litt og vasker opp når hun er her (etter at ungene er lagt, og det er ikke spesielt rotete og møkkete her da..)

Skrevet

Hun er spesielt god til å hjelpe til, uansett liksom :)

Skrevet

Sier aldri nei til å passe minstemann, ringer nesten daglig å spørr om hvordan det går med han. Har det gådd et par tre dager siden hun såg han sist, ringer hun å spør om han ikke kan komme på besøk. Men hun tar ikke over vår plass, og prøver ikke å styre oss. Kjøpt masse leker å klær som han kan ha hos de, så vi slipper å ta med skift og leker da han skal der.

Leker og danser og koser seg masse med han!:)

Mini elsker å være der, hun er den eneste han ikke gråter for når vi må gå. Bare vinker og sier hadet før han springer inn:)

Mini er 15 mnd.

Skrevet

Svigermor er kjempeflink til å lage mat.

Svigermor er en racer til å vaske.

Svigermor ordner ute i hagen vår, jeg har ikke grønne fingre så jeg lar henne holde på slik hun vil.

Skrevet

svigermor er verdens beste til alt håndarbeid. Hun syr gardiner, duker og klær og strikker masse fint til barna. Hun arbeider som møbeltapetserer så hun trekker også møblene våre gratis :o) Men seriøst hun er altså til kjempesnill og du trenger nesten bare si: "den var skikkelig fin altså" når du ser i et strikkeblad så er det ferdig til neste gang du treffer henne.

Hun stiller dessuten også 120% opp som barnevakt !!! har gjerne begge to i en uke (selv om det aldri har skjedd......)

Skrevet

Min svigermor passer også mer enn gjerne snuppa. Hun har tatt seg fri fra jobb for å hjelpe oss med barnevakt. Hun strikker nydelige klær og skal sy bunad til gullet. Hun overrasker ofte med noen nye klær eller leker og har overrasket meg også med en gave i ny og ne ... Det er IKKE noe jeg forventer, men må jo innrømme at det er veldig koselig :) Ellers er hun flink til å lage kaker og hun har også (sammen med svigerfar) hjulpet oss å tapetsere og male hjemme i leiligheten vår!

Hun er utrolig raus og jeg kunne nok ikke fått en bedre svigermor :)

Skrevet

"svigermora" mi er verdens beste.... på alle måter.. verdens snilleste, stiller opp når det trengs.. tilogmed nå når hun ligger med store smerter, hun og "svigerfar" har hjulpet oss masse i trange perioder, å vi er alltid velkommen dit.. uansett om de er hjemme eller ikke :)

har egentlig ikke nok ord til å beskrive hvilken flott dame jeg har som svigermor.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...