Gå til innhold

Når jeg tenker at jeg har en gutt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som selvfølgelig er værdens beste, så tenker jeg ogs at jeg må nok få flere barn. Om det blir gutt neste gang, så må jeg forsøke på nytt........ Så tanken bak dette er nok at jeg en gang i fremtiden har lyst til å bli mormor :-p Er jeg egoistisk eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert sånn vi tenker. Venter gutt selv og håper jo en gang jeg får ei jente. Men sikkert mest fordi det hadde vært gøy med en av hver. Men blir jo litt "sjuk" når jeg ser alle de søte kjolene etc på H&M osv.

Men, tror egentlig er det så uviktig....

Skrevet

Så blir jeg helt overlykkelig! Jeg har alltid ønsket meg en gutt, og jeg fikk en som er helt perfekt! Nå er jeg usikker på om jeg i det hele tatt vil ha flere barn siden jeg allerede har fått den mest perfekte skapningen:)

Skrevet

Tenker ikke at det skal bli gutt, for kunne ikke vørt mer glad for det nå! Men en gang................. Sånn blir det, skjønner :-p

Skrevet

Er så enig med deg KOzy K :-) Men tenker du ikke den tanken iblandt da? Har god tid på meg ennå da, forhåpentligvis :-p

Skrevet

Jeg fikk først to gutter, og jammen dukket det ikke opp en liten jente denne gangen...har hørt at det bare er 20% sjangs for å få et annet kjønn hvis en har to av samme fra før:)så nå er både farmor og mormor karrieren min sikret:)

Skrevet

Jeg tror ikke det er mindre stas å være farmor enn mormor jeg da:)Det er jo like flott når gutten din blir pappa som om jenta di blir mamma..

Gjest MammaTil3
Skrevet

Tenkte aldri over forskjellen på å være farmor og mormor før jeg leste alle Svigermor-trådene på db :) Jeg har bådeog, nå må bare barna blli så store at jeg får teste forskjellen :)

Skrevet

Det er helt topp å være gutte-mamma! Det er full fres hele dagen og fotball er det store! Nå når jeg også har blitt jente-mamma regner jeg med at det ikke blir store forskjellen nå som de er små....kanskje hun blir litt roligere, men det vet man jo aldri. Det er vel heller ikke usansynlig at hun også kommer til å bli fotballspiller....Det blir uansett spennende å se hvordan det blir:)

Skrevet

Tror kanskje jeg innerst inne ønsket meg en gutt jeg :) Liker godt gutter med litt fart i. Om jeg er så heldig å få et barn til så kan jeg godt tenke meg en gutt til jeg :-) eller en liten jente :) samma det. Tror også det er stas å være farmor og tror lillegutt sin farmor har et tettere forhold til oss (inkl meg :)) enn sin egen datter faktisk. Enig i en ting; det er mange kjempesøte kjoler ja :)

Skrevet

Jeg må si at jeg innerst inne ønsket meg jente da jeg ble gravid, men nå som han er her, er jeg overlykkelig over at ønsket mitt ikke ble oppfylt. Synes han er helt perfekt og ønsker meg ikke jente lenger. Kan godt bli gutt neste gang også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...