Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har i dag grått omtrent ustanselig - uten grunn liksom. Ikke vant til dette jeg, har aldri vært veldig følsom av meg. Er heldigvis ikke hver dag som er lik da, men kommer en gang i blant. Hadde man bare hatt en grunn til det liksom. Men dette må man jo bare ta med seg, kan vel være litt mye som surrer rundt i underbevisstheten og nå når fødselen nærmer seg. Mye rart man skal gjennom som gravid gitt!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 føler med deg.. følelsene kan lett ta litt overhånd:) men da får vi gråte også er det forhåpentligvis bedre igjen dagen etter.. jeg kan begynne å gråte ved tanken på at jeg snart får se babyen min og at det skal bli en fin opplevelse.. men også på tanken av at jeg gruer meg til fødselen.. og noen ganger bare kommer tårene uten grunn.. jaja.. ikke greit nei...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har også en gråtedag bak meg, og jeg vet hvorfor. Skam på meg, jeg har grått og grått fordi jeg er så misunnelig på en bekjent (konen til en kamerat av sambo) som fikk en liten jente i natt, en god uke før termin, og etter et relativt smertefritt svangerskap. Selvfølgelig er jeg glad på deres vegne og jeg gleder meg til å se jenten deres, men i dag syns jeg det er blodig urettferdig at alt skal gå så glatt for henne, mens jeg risikerer å måtte sitte her og ha det vondt i 16 dager til. Satser på at humøret er bedre i morgen!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Nei greit er det ikke, men jeg trøster meg med det at dagen etter pleier alltid å bli helt super med masse energi, så i morgen går sikkert husvasken unna på et blunk. hehe.
lillegull:) Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 vet åssen det er ja.. mange av mine veninner har født sine ei uke og to før tiden og kjenner ett stikk av missunnelse for at de er ferdige og at de nå kan nyte tiden med babyen.. shame on me... bare jeg ikke må gå over tiden..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jepp, hormoner er tullete greier...Jeg har vært overfølsom tidligere jeg da, og nå er d eeeeeeeeeenda verre...griner av simpsons liksom...uæææ=S Så hormonene går over styr ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå