beautiful Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Søte gardiner til 2 jenter som skal bo på samme rom inntil videre. 5 og 1 år, gjerne blonder eller prinsesser etc. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan finne dette??
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Åhlens i Oslo har noen søte. hvis ikke kan du jo prøve disse barnebutikken (baby shop, barnas hus osv)
beautiful Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Andre tips og? Åhlens har ikke noe hjemmeside...andre nettbutikker?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 sparkjøp har i alle fall hatt fine gardiner til jenter. (www.saprkjop.no) Og Kid (www.kid.no)
beautiful Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 Kikket på sparkjøp, mye fint der men ikke noe for barnerommet synes jeg... På kid fikk jeg ikke sett noe, men har kikket i butikken, der og princess, fant ingenting der heller... Er det ingen av disse nettbutikkene til barn som har noe da..?
Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har kjøpt gardiner til min 3 åring og den som kommer på ikea og syns faktisk de er veldig fine.. de er flerfarget.. i grønt, rødt, gult, rosa, blått osv - men det passer sammen altså Ellers kanskje de har noe på ellos eller lignende.. vet de har gardiner iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå