OnlyMe Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 jeg av stelleutstyr til den lille? Tenker på i baggen, og hjemme når hun kommer... Vet om zinksalve... Men hvilken olje, eller såpe? Hvilke kremmer, eller pudder? :S Helt blank jeg, har ikke peiling.. (har forresten hørt at natusan ikke er så bra, hvilket merke anbefaler dere? kjøpes det på apotek?) TUSEN takk for svar!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Til min første kjøpte jeg SebaMed på apotektet, badeolje, badesåpe (brukte begge deler, syns han ble så sleip med kun olje), shampo (han hadde MYE hår) og stellesalven til SebaMed, den er kjempebra, anbefales virkelig! Ellers vet jeg at mange velger Cosmica sin serie, fordi den er uparfymert (SebaMed er parfymert).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Vi kjøpte vel zinksalve da snulla var nyfødt...det er det eneste av sånne produkter vi har hatt bruk for, og snulla er nå 9 mnd. Hun har ikke særlig masse hår vel å merke, og heller ikke tørr hud. Har også brukt spenol på beinet hennes etter at gipsen blei tatt av.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Er ikke noe helsekost person men jeg har hørt at Weleda er bra. Eucerin synes jeg er fin, men den inneholder mye parfyme. Du har jo et eget "barnemerke" på apoteket (olje, zinksalve, kremer, shampoo osv.) Husker ikke helt hva den heter, men produktene er lysegule med hvit kork og farge bokstaver.(de har også solkremer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå