strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 I forrige svangerskap husker jeg at lilletulla hikka mye... men i dette svangerskapet har jeg fortsatt ikke merket noe.. er 31 + 1 flere en meg? uff... alt en kan begynne å bekymre seg for bare en tenker etter! hehehe...
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Når du sier det så...... Er i uke 28 og ikke merket noe til det ennå. Husker godt at de to andre gjorde det ja, men ikke når det begynte. Når er det "vanlig" at det starter da mon tro?
OnlyMe Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Her begynte hikkingen 5uker før termin:) Ikke kjent noe før det...
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Ok. Rart at man ikke husker det bedre når man tross alt har gjort dette noen ganger hehe.
strekkmerketrollet Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 uff... nei husker faktisk ikke når hikkinga startet... men mener at det var før uke 30.. hehehe... der og da tror man at ''dette glemmer jeg aldri''... ÅJODA ;p
Leon+Ava Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har heller ikke kjent noe til hikking. Men er ikke sikker på hvordan det skal merkes heller, men ikke noe har kommet rett etter hverandre.. er 26 uker på vei.
emili78 Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har gått gravid med tre barn. Det var bare hun i midten som hikket.(kanskje de andre hikket litt "lavere" slik at jeg ikke merket det. Ville ikke bekymret meg, bare du kjenner liv hver dag så skal du være fornøyd:-)) Lykke til.
Lille Trille 2015 Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Hmm....hvordan kjennes hikking ut? Er 34+1 i dag og kjenner bare spark eller buling på magen:) Blir plutselig veldig hardt på et sted - akkurat som om babyen presser alt den kan på det stedet og hvis jeg trykker lett/forsiktig der så flytter den på seg:) Så - tror ikke jeg har kjent noe hikking enda - bare turning og spark i magen:) Beskrivelse av hikkefølelse mottas gjerne
*smula* Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er 39+2 og har merket hikking de siste 4 ukene. I starten kjentes det bare ut som en ekstra puls, på en måte. Nå kjennes det mer ut som at nurket rykker litt. (Akkurat som at vi heller ikke klarer å være helt rolige i kroppen når vi hikker)
Pixie 77 Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Er i uke 35 og har ikke merket noe hikking jeg heller. Velger å tro at det ikke er noe å bekymre seg over - har aldri hørt noe om at en skal følge med hikkingen. Men skal spørre jordmor på kontroll i neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå