Gå til innhold

De ekspertene i "Du er hva du spiser".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....går det an å få sånne hjem til seg?

Skulle gjerne hatt noen til å rydde ut all nei-mat, og lære meg å lage skikkelig sunn og god mat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg på nettkurset til Grete Roede :)

Skrevet

Koster det noe?

Skrevet

Men Monajenten!!! Du er en str. 34/36 !!!!!! Du har en PERFEKT kropp!!!

Skrevet

Tullejenten:)

Størrelsen har ikke så mye å si, kroppen inni trenger sunn og skikkelig mat og ikke tullemat, for ikke å si litt trening;) Den biten kan jeg bare gjøre noe med selv, men jeg skulle seriøst trengt litt hjelp til å lære meg å lage god og sunn mat.

Skrevet

Vel - man kan være helt ute å kjøre innvendig selv om man ser bra ut på utsida. Det er kun fordeler med å lære hvordan man lager sunn og god mat, for hele familien :) Og det er DET grete roede går ut på faktisk. En varig livsstilsendring.

Skrevet

Jepp, nettopp det jeg trenger!

Har vært flink en god stund, men trenger inspirasjon og ikke minst oppskrifter!!

Skrevet

rota meg litt vekk på nett jeg nå, finner ikke riktig link. Men du kan jo sjekke ut vektklubb.no også :) Let på nett og se hva du finner. Det er som sagt bra for både deg og de rundt deg om du lærer hva som er godt og sunt kosthold :) Det handler ikke bare om kilo og str, men minst like mye om overskudd og livskvalitet.

Skrevet

Jeg var med på Grete Roedes mini kurs for 2 år sida. Hjalp lite, men det er i grunn fordi jeg har null self- kontroll!! hopeless!

Har boka hvis dul vil (ned i vekt) du kan få den hvis du vill...

Har oxo en bok fra GR: lett og Lettvint med masse oppskrifter... kan finne noe gode og skrive de :)

Skrevet

Oiii!!!

Kom plutselig på at jeg har den "lett og lettvint" selv:-D

Men tusen takk, så snill du er!!

Den selvdisiplinen sliter jeg med selv, men SKAL SKAL SKAL klare dette, har ikke lyst å gå rundt å være deppa pga. kroppen min, har lyst å være stolt og fornøyd...men da trengs det full jobbing, gitt.

Skrevet

Forresten Ka-ping, jeg er 66,3 nå :)

Nesten 3 kilo mindre siden vi starta psm :)))

Skrevet

Det er jo utrolig bra!!! Håper bare jeg greier å holde på den gode trenden jeg er inne i... ble litt nervøs for at målet mitt kanskje var i drøyeste laget :( men får se - har legetime 8.august og er kjempespent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...