Gå til innhold

Hallo (en til M)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at du hadde el den 12 og jeg den 16 så det er jo litt spennede og høre når du fikk de symptomene? Jeg blir gal av denne prøvingen. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Fikk symptomene tidlig...det er utrolig hva man kan "tenke" på seg av diverse ondter ;-) Må innrømme at hvis jeg ikke er gravid denne gang, så skjønner jeg ingenting av kroppen min, eller så overtyder jeg vel det meste... Bekkenet kjente jeg allerede en uke etter EL...var skikkelig plaget forrige svangerskap, så det ubehaget kjenner jeg igjen. Murringene og trykket i underlivet har jeg hatt siden helgen tror jeg. JEg pleier begynne å spotte noe 2dager minst før mensen, men ingenting i dag...så jeg tror jeg må ta en test i morgen tidlig...Tok en i ettermiddag, men selvfølgelig ingenting, bør vel være morgenurin - så lever i håpet. Grumpf;-)

Har du sympt ennå da? Lykke til!

Skrevet

Jeg kjenner at jeg har vondt i bekkenet jeg også. Fryktelig sur og grinete fordi jeg prøver og slutte og røyke. Tisser ofte så jeg håper ikke det er en UVI på gang, for da kan man jo ha noen av symptomene. Er jeg ikke fravid nå så tror jeg nesten at jeg ikke vil prøve mer da jeg blir veldig sliten av dette. Vi har jo tre stykker og så det skulle jo klare seg men det hadde vært søtt med en liten til.

Tror jeg skal teste igjen på fredag jeg for da er det tre dager til IKM. Jeg tror faktisk ikke jeg er det nå heller, blir sjokkert om jeg er det nå.

Skrevet

Ikke noe IKM her ennå, tok en test i går og seff negativ. I dag går jeg på tå hev, og på do hele tiden...fikk litt rosa utflod nå, så da er vel løpet kjørt denne gang :-( Hadde pos EL test 12 juli, men det kan vel være da at EL har vært fredag, og at IKM er i morgen da...?

SKAL prøve å ikke tenke på slike ting neste pp, da har jeg ikke ferie heller , for dette blir man gæern av! Har jo bare 2 pp, så jeg bør jo ikke være så utålmodig... Har jo ei jente på 5, så vet jo at vi kan få det til og :-)

ciao

Skrevet

Les innlegget mitt.... "trenger hjelp nå"

Skrevet

Guuud så spennende da! Betyr vel egentlig at det klaffet kan det se ut til ;-) du får legge ut en melding når du har tatt en ny test - for det regner jeg med du gjør :-D

Jeg her fortsatt masse vondter, helt anderledes enn andre mensperioder- men jeg har vel klart å innbille meg ting nå igjen, regner med IKM daler ned i morgen!

Hører fra deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...