kokosyklus Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som mister litt kontakten med kjærsten sin i løpet av færste trimesteret? Jeg har vært så kvalm og dårlig. Orker ikek kose for m,ye med han, da brekker jeg meg fordi jeg blir dårligere av at noen tar på meg da jeg er kvalm. Hvis han har spist noe med hvitløk brekker jeg meg. Har han litt dårlig ånde på morgenen, brekker jeg meg. Vio tar på hverandre og koser hvernadre så fort jeg ikke er kvalm, men jeg føler ikke at vi har den gode kontakten vi hadde før. Jeg trenger å bli bra igjen! Vi pleier bare å gjøre så vanvittig mye aktiviteter sammen hele tiden, og nå er vi redusert til et par som sitter hjemme hele tiden. Jeg ligger på sofaen dagen lang og ser på tv eller sover...stakkars mann! Jeg vil på ferie, hvor vi kan ligge inntil hverandre i vannet! Han er verdens mest forståelsesfulle og tålmodige mann. Vi snakker mye sammen om dette også. Det er ingenting som er et hemmelig problem. Men så frustrernde da! Er det sånn det skal bli fremover??
vårina Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Hei! offf eg forstår hvordan du har det. Er selv ikke plaget med så veldig kvalme,men har hatt mange tøffe stunder med blødninger og prolaps i ryggen. Eg og samboeren gjorde også mange ting i sammen og nå ligge eg på sofaen og veksle veldig mye i humøret + redselen for nye blødninger. Vi snakker veldig mye om hva som skjer og han er verdens skjønneste og tålmodigste mann.Får innimellom veldig dårlig samvittighet men samtidigt så bære eg på to nydlige spirer i magen og må gjøre alt for at det ska gå bra.Legen min sier at eg snart vil merke at formen blr bedre......er 14+5 uker og føler at eg nesten ikke har noe liv lenger. Offff eg kan jo ikke klage heller..tenk hvor heldige me er som skal bli foreldre...ikke alle som får oppleve det. Kjære deg kokosyklus me greie dettte begge to....heldigvis så kommer det dager som er lettere framover for oss begge to:) Masse lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har hatt det akkurat sånn selv. Det går over!! er i 25 uke nå og det er bedre. Men orker ikke ALL verden altså. Du får prøve å finne på noe hjemme. Alt fra kortspill til monopol kan hjelpe for å få mental kontakt... lykke til :
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Kjenner meg veldig godt igjeni det du skriver for har hatt det sånn selv. Var kvalm og spydde i nesten 4 mdn og var til og med innlagt på sykehuset. Følte at han også savnet det vi hadde og at han forstod meg, men de kan likevel ikke forstå det likegodt som det vi gjør, men det er så viktig å ha den egenskapen at man kan snakke sammen. Var veldig sliten i den perioden også så den tiden jeg var litt bra form ville jeg i grunn bare sove, og følte liksom at forholdet dabbet litt av. Nå er jeg 23 uker på vei og vi har ikke hatt det bedre enn på lenge. Vi koser oss sammen og prøver å finne på ting og gå turer på kvelden og ikke bare sitte inne:) Reiser til syden om halvannen uke til syden og det skal bli godt. Ikke fortvil, det blir bedre tro meg:) Bare fortsett å snakk sammen og alt vil ordne seg:)
kokosyklus Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Takk jenter! Det er godt å høre at det blir bedre! Vi har vært sammen i smart seks år uten et eneste problem oss i mellom, så jeg blir så lei meg når jeg merker vi er litt fjerne fra hverandre:) Vi er alle sammen veldig heldige som har snille forståelsesfulle menn! Og takketakk, vi har mange brettspill jeg skal dra frem nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå