Gå til innhold

Er det vanlig at mensen er litt ustabil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensen 2 ganger etter jeg fødte for 5 mnd siden. Nå er den snart 3 uker for sein...litt stresset! men tenker at det sikkert ikke er helt stabilt....Har jeg rett?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer kan den være uregelmessig, tror også at mensne kan være ustabil den første tiden etter fødsel selv om du ikke ammer også.

 

Hvis du er veldig usikker bør du ta en test! Det er lurt hvis dere har glemt å bruke prevensjon.

Skrevet

Her var den litt sånn i begynnelsen ja.. tror det er ganske vanlig.. tror det er mer vanlig enn at mensen kommer som en klokke etter fødsel..

Skrevet

ahhh...takk for svar jenter! Satser på at det er litt ustabilt..

Bruker prevansjon..men hender at den kommer på litt etter hvert..;)

Må få meg spiral tror jeg, da slipper vi noe tull med kondom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...