♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har hatt mensen 2 ganger etter jeg fødte for 5 mnd siden. Nå er den snart 3 uker for sein...litt stresset! men tenker at det sikkert ikke er helt stabilt....Har jeg rett? Noen med erfaring?
melkekua™ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Hvis du ammer kan den være uregelmessig, tror også at mensne kan være ustabil den første tiden etter fødsel selv om du ikke ammer også. Hvis du er veldig usikker bør du ta en test! Det er lurt hvis dere har glemt å bruke prevensjon.
katlinka Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Her var den litt sånn i begynnelsen ja.. tror det er ganske vanlig.. tror det er mer vanlig enn at mensen kommer som en klokke etter fødsel..
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 ahhh...takk for svar jenter! Satser på at det er litt ustabilt.. Bruker prevansjon..men hender at den kommer på litt etter hvert.. Må få meg spiral tror jeg, da slipper vi noe tull med kondom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå