Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er ikke i tvil lenger...fødselen er i gang..jippppiiiiiiii:) Har regelmessige rier med 7 min mellomrom...dettte har me ventet på i 9 mnder. Har bestemt meg for å vente en stund til før me kjøre til sykehuset(10 min kjøretur) Vi vet ikke kjønnet....ville ha den overraskelsen:) Termin er 30 juli..til dere andre juli damer masse lykke til! Oiiiiiiii....tror eg må gå en tur i dusjen....har hatt det slik noen timer nå...tenke det kan hjelpe me varmt vann.
Anquor Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 heldiggris! lykke til håpar alt går strålande! )
vårina Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Tusen takk alle sammen:) Har en lettere nervøs kommende pappa her som står å brekker seg på badet nå..hihi stakkars..tror han grue seg:) Trodde selv at eg kom til å bli stressa når det begynte....men har hele roen ennå..føle meg rolig og trygge.Var på kontroll tidligere i dag og alt var bra.Har fått høre fra flere venninner at komme en for tidligt på sykehuset så blir enn sendt hjem og det skal ikke eg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå