Gå til innhold

overfølsom eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tre uker igjen av svangerskapet og formen er egentlig grei..noen dager bedre enn andre såklart.. men er så bekymret hele tiden. min samboer har en jobb der han jobber laange dager, og han er mye sliten.. han er kjempesnill og tålmodig med meg, men i ukedagene ser vi hverandre ikke så mye og dette bekymrer meg.. jeg har ikke lyst på sex egentlig og bekymrer meg for det, han maser ikke, men jeg vet jo at han savner det.. er redd det ikke skal bli bedre når babyen kommer. jeg tvinger meg selv til å ha sex selv om jeg egentlig ikke vil.. han er skeptisk og sier at vi ikke trenger, han er redd jeg får vondt men jeg sier jeg har lyst.. vet ikke hvorfor jeg gjør det, men er redd at forholdet skal bli kjedelig og at vi skal gli fra hverandre..bekymrer meg for de lange dagene hans når babyen kommer og bekymrer meg for at han ikke trives spes godt i jobben. og for å toppe det hele bekymrer jeg meg over hvordan vi ksl få det til når ungen skal i barnehage selv om det er lenge til. jeg har en jobb der jeg jobber litt idlig og litt sent(butikk) hva gjør vi når jeg jobber sent og han jobber sent.er lenge til, men tenker mye på hvordan vi fikser det.. huff blir langt dette, men måtte bare få det ut..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er mye man går og bekymrer seg for når man går sånn og ruger.

Det er , som du sier, godt å få luftet ut..

Det virker som om du har en snill og forståelsesfull mann, da:o)

Det er jo virkelig noe du kan glede deg over.

Med et så godt utgangspunkt, vil nok det andre ordne seg etterhvert som utfordringene kommer.

Jeg vil bare ønske dere lykke til, og si at det er normalt å bekymre seg slik du gjør nå :o)

Klem.

Skrevet

Det går nok bra=) Han tenker nok på deg tipper jeg, angående sex'n..

Menn kan være omtenksomme de også, hvis de bare vil;) Men jeg ser hvorfor du bekymrer deg..en hører og leser litt av hvert om par som glir fra hverandre....Men om dere har d godt ellers så tror jeg for min del at sex kan avstås fra i en liten periode da...;)

Og dette med jobben får jeg også problem med...blir alenemor og jobber turnus:/ Men jeg vet d er flere mødre på jobben som har fått tilpasset vaktene sine etter når de har barnet osv=)=)

Håper det går bra=))=)

Skrevet

takk for hyggelige svar:) godt å høre fra noen synes jeg:) og at andre også går rundt å tenker på masse rart.. vil forressten si at jeg beundrer dere som skal være alene med barnet fra dag en.. synes dere er såå tøffe. med tanke på hvor tøfft det kan være å gå gravid og alle tanker som kommer og kanskje plager, og ikke minst når den lille kommer. får dårlig samvittighet når jeg klager ove rmitt når andre er helt alene om hele anvaret..

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...