Gå til innhold

Gal av cerazette??? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg damer, jeg er blitt rene monsterhurpa!!! Jeg har fått et temperament som går ut over de store dimensjoner, jeg er veeeeeldig oppfarende og sinna. Max irritabel!! Kjefter på gubben for alt og ikke'no, og til og med barna mine blir utsatt for irritasjonen. Selvfølgelig ikke mer enn en pottesur mamma, men allikevel... Men aller mest går det ut over meg selv, pinlig å innrømme det men jeg kan klipe meg selv når jeg blir skikkelig sinna. Det skjedde en natt her da jeg ikke fikk sove, og ble så forbannet på meg selv. Ellers så er jeg kan jeg bli rimelig likegyldig ovenfor ting som har betydd mye for meg før, jeg føler meg litt på "grensen" for å si det mildt. Slik var jeg IKKE før jeg begynte med disse minipillene. Og i kveld datt det ned i huet på meg - dette skyldes sannsynligvis cerazette!

Har noen erfaringer med denne pillen? At det går utover personligheten på denne måten? Herregud, det er jo nesten snakk om personlighetsforstyrrelse, tenker jeg...

Kan noen dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk cerazette etter fødsel nummer to. Var full av bivirkninger, hodepine, små blødninger og hadde rimelig kort lunte. Alt ble mye bedre da jeg slutta med cerazette og begynte med conludag. Det endte med barn nummer tre da...men det er en annen historie

Skrevet

Vanlig bivirkning med sterke humørsvingninger på minipiller ja...Bruk kondom frem til du kan gå over på vanlige p-piller igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...