Gå til innhold

Hvordan handle på Strawberrynet?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne på sidene deres nå, å prøvd å handle flere ganger. men vi kommer ikke videre til betalingssiden. vi får lagt inn data på det vi skal bestille og hvor det skal sendes....

 

Kom igjen no shoppe damer, hva er det vi gjør feil???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm... Har du scrolla til nederst på siden der det står "continue", eller proceed to check out eller no i den dur da?

Skrevet

Hmm..aner ikke hva dere gjør feil. Det er bare å fylle inn og trykke videre og videre til betalingen kommer frem.

Skrevet

trykker videre... kommer til der vi skal bestemme hvilken sending vi vil ha og trykker videre.... og da kommer vi til første siden igjen?? blir ikke klok

Skrevet

Syns å huske at det er enda en side med ordredetaljer etter den du nevner, før betalingen. Er det ikke bare å gå videre enda en gang?

Skrevet

jeg får prøve en gang til... en velger norge som land ikke sant?

Skrevet

og øverste sendings mulighet?

Skrevet

Du velger den øverste ja, den som er gratis og krever underskrift.

Skrevet

kommer bare til der vi bestemmer sending.. så tykker vi verify order information så kommer vi tilbake til startsiden.........

Skrevet

Nei da vet jeg ikke:/

 

Ikke mange dagene siden jeg bestilte noe selv, gikk knirkefritt som vanlig.

Skrevet

nei jeg vet ikke jeg heller... prøver å skal handle for mamma da shø.... vi får gi pc'en skylden.... prøve til på en annen maskin senere en dag.. men takk for hjelpen m =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...