mamman til Linnea Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er på utkikk etter en cdspiller til datteren min som blir 3 år, men finner ikke noe særlig som er beregnet for barn. Vil ikke ha den med mikrofoner etc på som jeg så hos ToysRus. Noen som har noen tips?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Er på utkikk etter det samme Så jeg dytter.....
skilpaddemamma Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 vi kjøpte på brio før jul til vår gutt på fire år, kosta rundt femhundre kroner. vet ikke om de hsr den ennå, men den er ihvertfall enkel å bruke
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Kjøpte cdspiller på Obs... her en dag, enkel og grei. Men det som var genialt med den, er at den også kan spille DVD! Tøft... Det vil si at gullet ikke trenger annet en en liten flatskjerm på veggen, så kan hun jommen meg få se film også... Blir ikke enda, men kanskje om et par år, eller no'. Anlegget var ikke veldig fint å se på, firkanta, men ikke så stort, og kosta en tusenlapp.
Joikaboll@ Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hvorfor ikke kjøpe en cd spiller på elkjøp e.l. Får jo en brukbar cd spiller til 5-700, og den varer jo noen år også. Eldste guttungen her fikk stereoanlegg når han var 2 år (mener å huske at vi betalte en snau 1000 lapp for det) det fungerer like bra i dag, 8 år seinere. De to minste fikk en sånn liten bærbar CD spiller når dem var 1 og 2 år (delte rom) til 5-6hundre, virker fortsatt etter 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå