Ouagadougou Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er bare litt nyskjerrig - hva er mest vanlig? Hadde vært litt morsomt å sammenligne. For de som har babyer med hår - har de den samme hårfargen som da de ble født eller har det forandret farge? Min jente er 8 mnd, men har bare litt "fjon" på hodet, har litt mindre hår nå enn da hun ble født. Vi venter i spenning på når det kommer og hvilken farge det da blir.
haater husarbeid Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Førstemann var født med full manke kullsvart hår, det falt delvis av i 3 mnd alder og ble lyst blond. Det er han nå også. Minstemann ble født med masse mørkebrunt hår. Han mistet aldri håret, det bare lysnet til lyst blond, som han er nå.
Ouagadougou Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Skal selvsagt stå nysgjerrig. Klarer ALLTID å skrive det ordet feil... Ingen andre som har babyer med hår?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jo, min gutt hadde masse hår da han ble født og har det fortsatt. Jeg har veldig tykt og mye hår og har alltid hatt det....så det er vel nokså individuelt dette med hår. Babyen til venninna mi begynte først å få hår ved 12 mnd alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå