Gå til innhold

Treff mellom 14 og 17 august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ein tur østover i det tidsrommet, så om det skal vere noko treff da så er eg veldig interessert i å møte opp. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

østover? er det oslo du tenker på??

om det er det så kan vi og sikkert noen flere her inne :-)

Skrevet

Jepp, Oslo. :) Favorittbyen min! :) Så hadde jo vert kos å truffe nokon som befinner seg her inne. :)

Skrevet

da har vi en date. også få vi håpe at flere melder seg på :-)

Skrevet

Æ vil være med :)

Skal åsså sørover... sørover e Oslo ;P

Skrevet

så bra vi blir flere :-)

jeg har et lite ønske om at vi ikke har det på onsdagen. da har jeg så utrolig mye og gjøre

Skrevet

Tror alle dager passer bra for oss.

Noen som har noen forslag til hva vi skal bedrive? :)

Skrevet

Dårlig med forslag her. Blir mitt første treff evt. så er usikker på kva som pleier å bli gjort. Men er no sikkert kos for barna å få leika litt sammen, for dei som er store nok til det. :) Og ete ein mindre lunsj. Prate og kose oss.

Skrevet

det er jo lekeland på majorstua. har ikke vært der men det skal vist nok være litt for alle aldere 30 kr per pers. vi kan jo være der som det ikke egner seg og være ute?

Skrevet

Jepp, er koselig der på lekeland. Vae der en gang da mini var 6 mnd ca, så han fikk rulla og tulla seg litt rundt. Er mange barnestoler der og vippestoler til de minste :)

Skrevet

Da er det bestemt at eg reiser til Oslo den 15. Og blir til søndagen. Så da er det berre å sette av ein dato for eit evt. treff, om det er stemning for det. :) Eg er med på det meste. Så sant det ikkje oppstår noko sjukdom da, men det får vi no håpe ikkje skjer. :)

Skrevet

Så bra! Har ingen store planer egentlig. Eller, min søster flytter til byen, hun kommer den 17. tror jeg, men det er vel på kvelden. Må nesten møte henne, siden jeg har nøklene til leiligheten hun skal bo i :)

Skrevet

vi kommer og, hvis det ikke blir fjelltur med beste og oldeforeldrene den uka. Følger med her å ser hva det blir til jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...