Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har bare to problem..Hehe..Jeg har ett år igjen på skole ooog....Jeg må kanskje finne en å lage barn MED først;) Og det er jo neimen ikke bare,bare;p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er også utroooooooooooolig babysyk! Hehe.. Til tross for at jeg har en "baby" på 8 mnd!
barn_3 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg blir også helt dårlig når jeg ser små nurk..men vi er nok ferdige, minste her er 2 år. MEN man vet jo aldri..hehe...
Frk. Vable Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Vi er vel også ferdig med baby nå, minste er bare 3,5 mnd, men likevel får jeg litt sug i magen av og til... Tiden rett etter fødselen når man er såå sliten, men såååå lykkelig og vil vise nurket til alle i hele verden, skulle jeg gjerne opplevd en gang til!
*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Me too....så hun har bare å komme ut snart...he he....termin på torsdag...
Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 Nei,ingenting er så nyydelig og vakkert som en liten baby!!!!! Mange av mine venner har fått barn nå,men jeg synes det er like magisk for hver gang!! Ikke minst å få sine egne! Jeg har opplevd det en gang og gleder meg veeeeldig masse til å oppleve det igjen!!! (med andre ord: håper jeg -får- oppleve det igjen) :-DD
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ja jeg signerer!! Er sååå babysjuk! Vi er prøvere vi da. Slutta med pilla 16, juli, så her er vi veldig spent om dagen =)
Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 ÅÅÅ,så spennende!!!!!!:-) *sender over masse rie-støv* ;p;p
Hot Midget ! Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2007 Hehe, den med rie-støv var til deg to hakk over meg;) Med termin torsdag:) Du rett over meg: sender dere masse babystøv;) Unner dere av hele mitt hjerte å bli gravide!! Ååååååå, jeg savner å være graviiiiid! Å bli sparka inni magen så det bare buuler ut..... *snufse* hehe
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 JAAA! MEN: Nettopp blitt babysyk, kanskje dumt å kaste seg uti noe? bekkenet er dårlig, bør egentlig ikke bli gravid igjen OG har nettopp kjøpt hus og burde se an økonomi og komme oss skikkelig i hus først... *sukk* *skalle hodet i veggen*
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Med min flaks så er jeg vel gravid nå og føder i april! Hehe:p
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Hihi, trenger du en så får du bare gi en lyd! *ler*
Butterfly_Flip Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har en liten en på snart 8 mnd. Men jeg føler meg ikke så baby syk enda. Men jeg må si jeg ble litt bekymra her i går da jeg leste ett innlegg om spiraler, og om de kunne gjøre oss sterile.. Hmm... Det var nemlig ikke jeg klar over. Jeg vil jo ha flere barn, men ikke enda.... Litt bekymret.......
jente,jente, ? Skrevet 24. juli 2007 #18 Skrevet 24. juli 2007 JAAA, er såå babysyk. Har en snelle på 2,5 år, og har nettopp begynt å prøve på nr 2 nå. Er i 1 pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå