Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen andre som fikk dette etter graviditet? Hvor lang tid tok det før legen fant ut riktig antall piller, slik at det stabiliserte seg? Er hetetokter noen av bivirkningene? Syntes jeg alltid svetter, iallefall om jeg går tur med snuppa ol. Har super energi, men føler meg litt flau da svetten piler frem i ansiktet. Håper noen kan gi meg noen svar. Ingen i familien min har dette, så derfor håper jeg noen kan gi meg litt info.
Twig Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hatt dette ganske lenge, både før og etter fødsel.. Svetter av det jeg hvertfall.. dusjer 2 ganger daglig :S tretthet økt søvnbehov tendens til å fryse vektøkning tørt hår, hårtap tørr, deigete hud flisete negler hevelse rundt øynene forstoppelse, treg mage hovne fingre og ben konsentrasjonsvansker nedsatt hukommelse, vansker med å komme på ord nedstemthet, depresjon
Twig Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 http://www.apotek1.no/helsesenter/stoffskifte/lavt_stoffskifte/lavt_stoffskifte glemte linken da
BettyBoob Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 hatt lavt stoffskifte i noen år jeg og. Før fødsel også. her gikk det litt opp og ned hva dosen gjaldt, men brukte vel ca 2 år på å finne rett dose, iallfall som passer nå. Jeg svetter nok litt mer enn det jeg gjorde før jeg ble syk ja
mamasita og prinsen Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Fikk påvist høyt stoffskifte etter fødsel ( men er nok arvelig belastet, så dette går nok ikke bort igjen). Men har nå gått over til å ha lavt.... Men jeg hadde høyt hadde jeg høy puls, svettet mye, "stressa" nok mer enn normalt, og føltes som om alt gikk veldig fort!! Pluss hårtap og vekttap! En annen god link er : http://www.xlpluss.no/thyroforum/index.php Her kan man lese om andre som har problemer med stoffskifte og dele erfaringer! Mortilseb: Hvordan var det å bli gravid med lavt stoffskifte?? Fikk beskjed av legen om at jeg må vente lenge på å få en til...
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har hatt det siden 2001, men har fortsatt ikke funnet riktig dose. Den bare øker og øker... Legen har ikke hørt om noen som tar så mye Levaxin som meg, men likevel føler jeg meg ikke bra, og prøvene blir aldri gode nok... Jeg også svetter så ille, spesielt i ansiktet. HATER det!!! Bare spør om det er noe du lurer på så skal jeg prøve å hjelpe Ellers er det en del info på nettet )
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2007 Så godt at symtomene er de samme, lurte på om jeg var i sinnsyk dårlig form. Harj også veldig mye vann i kroppen, kan jeg bruke levaxin + vanndrivene piller? Skal til legen for ny blodprøve denne uken, så må forhøre meg litt med han. Takker for alle svar. Dere er til god hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå