Blomman Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 testet positivt i dag!! - så dermed venter vi nr fire i mars om alt går bra ;-) det skal bli en ekte bærebaby med tøybleier fra første stund...... håper det er bra med der alle her inne - særlig tenker jeg på dere som har mistet noen kjære rundt dere (jeg tenker på dere selv om jeg ikke er så mye dib)
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 så koselig!!! gratulerer så mye med ny spire =0))) klart det går bra.å mars er en fin mnd. har vært lite her inne selv jeg.men har prøvd å komme frem igjen... klem
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hurra meg rundt for liten spireung! du blommur... du har peiling på salmer, det velger jeg å tro!!!!!
Blomman Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 hææ - salmer??? tja kan da noen - men mest fra den de bruker i pinsemenigheta hehe - tror de bruker maran ata (??)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 du skjønner jeg skal gifte meg, og vi skal jo ha salmer som seg hør og bør, men så må jo folk kunne dem, ikke bare jeg :-) om du fattar.... har du noen forslag???
Blomman Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2007 la meg tenke litt på det- også skal jeg se om jeg kommer på noen passende!! Skal se om jeg får rotet i noen papirer og se hva vi brukte da vi giftet oss for snart9 år siden! Vets søsteren min hadde en veldig fin en i sitt bryllup (tror det var no sånt som guds kjærleik er som stranda og som graset... skjønner... husker ikke eksakt tekst da...)- kjærlighet fra Gud er enn annen......
dritgrei hei hei! Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 VI tenkte vi skulle ha den " Guds kjærleik er...." også tenkte vi på denne: "Himmelske far du har skapt oss i kraft av ditt levende ord..." kan du den?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer! Så koselig med ny liten spire:-) Dagene går og sorgen er der hele tiden, men kjenner at jeg har fått tatt avskjed på min måte og klarer å smile mer enn jeg gråter......det er godt:-) Lykke til videre med ruging og redebyggingen din:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå