Blue Lady Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er i uke 37 og magen lager masse lyder, nesten som kneppelyder, eller slike lyder det blir når man "knekker" på bein og knokler. andre som har slike lyder i baby-magen? Hadde det ikke slik med nr1.. Har "panikk" for at det er vannet som går hver gang det knepper..
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 huff.. det er ikke noe særlig å tro det hver gang. nei, har kun hatt romle lyder... men jeg vil tro at de ikke er noe farlige disse kneppe lydene...
Mammapudding Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har masse rare lyder, både kneppelyder og romling og skramling:) Har hatt disse kneppelydene i maaange uker, men nå når det nærmer seg så kjenner jeg godt etter om det kommer vann ut ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå