Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 3 uker og 3 dager siden, og måtte sy ni sting. Stingene har løsnet, men jeg er fremdeles litt øm. Har vært veldig nervøs for at det ikke skal gro ordentlig, og i dag tok jeg et speil og tittet etter hvordan det så ut der nede. Da så jeg at to av "prikkene" etter stingene var røde, og det har kommet friskt blod på papiret etter disse sårene noen ganger etter jeg har vært på do. Ringte til legen og spurte om de sjekket det da jeg var på 6 ukers kontroll, men han sa at de ikke sjekket der nede før ved 12 ukers kontroll ettersom mange fremdeles var såre og blødde. Er det vanlig at ting ikke har grodd ferdig etter så lang tid. Synes ikke det så betent ut, var ikke noe verk... Men så er ikke jeg noen doktor heller da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

12-ukers kontroll har jeg aldri hørt om! Er sånn de skal sjekke etter 6 uker. Mange sykehus har også en poliklinikk for nybakte bødre, og der kan en få sjekka stinga.

Skrevet

ok. Jeg kan dra dit å gjøre det altså. Da får jeg gjøre det, så jeg slipper å gå å tenke på det :)

Skrevet

Hihi. Jeg skulle liksom være anonym fordi jeg måtte bli så intim, også glemte jeg anonymknappen andre gangen da gitt...hihi.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...skjer ofte her!:P Ikke noe å være flau over...85% må jo bli sydd etter fødsel! Selv så hadde jeg ingen problemer med stinga, så jeg har ikke helt erfaring med dette, men der jeg fødte har de i alle fall en sånn barselpoliklinikk som tok gu av de som ville.

 

Gratulerer med baby, forresten!:-)

Skrevet

Takk takk, og i lige måde :) Kjenner igjen nicket ditt fra BIM tror jeg? Ikke så lenge siden du fødte heller?

 

Ringer ned å bestiller time der i morgen jeg. Er egentlig mere klar for at en dame skal sjekke der nede i stede for legen uansett.... Takk for hjelpen :)

Skrevet

Gratulerer med baby, ble det gutt eller jente? (kikket på profilen din) :)

 

Har aldri hørt om noen 12 ukers kontrol. Jeg ba om at legen sjekket "der nede" på 6 ukers kontr. da jeg ville være sikker på at alt var i orden der :) Legen min sa at det var opp til meg om jeg ønsket det eller ikke. Føltes litt rart da, akkurat som om noe var forandret på en måte :). Er du usikkker så be om at noen sjekker deg, enten legen din eller på barsel.

Lykke til

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Husker ikke nicket ditt fra bim...har du bytta? Fødte for 9 mnd siden, men er gravid igjen, så derfor jeg henger masse på bim også!:-)

 

Skjønner godt at du vil at en dame skal sjekke...jeg hadde ikke helt takla gu med en mannlig lege!:P

Skrevet

Hm.. Han ville gjerne ha en 12 ukers også her...hehe. Er enig i at det er litt rart, ja :) Føles som om alt bare er sydd sammen til en "klump" liksom. Gleder meg til å få det der litt på avstand altså. Å føle at alt er normalt der nede igjen.

 

Takk takk :) Jeg fikk en liten gutt, akkurat som forventet..hihi. Har ikke kommet inn på "dine sider" etter fødselen jeg, så jeg har verken fått oppdatert profilen min eller sendt meldinger. Vært rare disse sidene i det siste...

Skrevet

Gutter er kjekke :-) Du har mye å glede deg til og ja, det er godt å etterhvert føle seg "normal" igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...