pandabjørn Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 hvordan er deres reiseseng å sette opp.....den mine foreldre kjøpte for noen mnd siden er jo helt for j.... å sette opp jo...bruker minst 1 time å sette opp en seng, trodde ikke det skulle være så forbanna vanskelig grrr..er alle slike reisesenger så vanskelig å sette opp eller? den er kjøpt på jysk til 299,-
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Vi har en som er kjøpt på (tror det var bohus) og den har en veldig enkel patent, men jeg vil helst være alene når jeg setter den opp he he..... Du skal liksom bare "hyppse" kantene opp slik at de går inn i et hakk og blir stive. Men jeg kan hyppse i vertfall 1/2 time før jeg har klart det. Og innimellom kommer det mange fine gloser og jeg trenger en dusj he he. Flirer når jeg tenker på det, men flirer ikke når jeg står der med den og ungen er trøtt og skal lalle med tutten.. Og den skal hyppses ned igjen også og det er MINST like vanskelig. Men den er i alle fall utrolig grei å liten å lett å ta med seg, for å si noe positivt også =)
Mamma med to søte små Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Det er veldig viktig at bunnen på reisesengen er helt oppe før du begynner på sidene. Har du ikke det, kan du nok stå å banne i noen timer ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg forsto ikke helt hva du mente, men på min må du dra i "snora" på midten sånn at den står opp. Beina under senga står bøyde. Var vel kanskje sånn du mente!? Jeg får ofte en eller to sider til å bli stive, men aldri alle kommer lett. Merkelig det der =)
Blue Lady Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Jysksenga vår tar 1 min å sette opp. Tror du gjør noe feil, eller at den har en produksjonsfeil
Raych Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Vår er veldig enkel. Tar bare 1 minutt eller noe sånt:) Sidene løftes opp en etter en slik at de blir stive, så trykkes bunnen ned og den er ferdig:) Kjempeenkel å få ned igjen også. Hørtes ut som litt vel lang tid med en time for å sette den opp i alle fall... Vår er en Simo reiseseng kjøpt for 300 for litt over 3 år siden.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke har lest bruksanvisningen så nøye, men vet at det er omtrendt slik man skal gjøre. Det er mulig det er en slik fin touch metode en skal gjøre for å få de sidene til å sitte med en gang, men det er mulig at det er iq sperre på det også he he =)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 På min skal bunnen være opp mens vi retter ut kortsidene...deretter presser vi ned bunnen..så klikker d på plass av seg selv:)
pandabjørn Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2007 kanskje våres har en produskjons feil ikke vet jeg...men neste gang vi skal kjøpe en slik ny seng så skal jeg få dama i butikken til å demostrer den for meg og jeg skal selv prøve å sette den opp alene hehe.. det er mine foreldre som har den reisesenga hos seg pappa klarte det på 10 min første gang men i går så måtte han sprette opp foret for å se hvordan mekaniskmen var og den var jo helt på tryne fikk den ene opp i sporet men ikke den andre......
Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 På min fra jysk skal bunnen være oppe imens man klikker opp de lange sidene først, så de korte sidene. så dytter vi ned bunnen til slutt.
pandabjørn Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2007 å skal bunnen være oppe ja...tror vi har bunnen helt ned jeg.. jeg får ringe pappa å høre om han har fått det til...tror neppe de har lest bruksanv hehe......har ikke sett noe bruksanv heller der
Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 ja bunnen dytter du ned til slutt!!!! og når den skal slås sammen igjen så skal bunnen først opp!!!! så klikker du ned sidene igjen.
pandabjørn Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2007 tusen takk for svar alle sammen og spes til deg Duracellgirl * er fødeklar* tror vi har gjort det mottsatt av det som skal gjøres jeg hehe... kan tenke meg det blir lettere å gjøre på den riktige måten du har beskrevet nå ja.. takker nok en gang..
winsome Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 eg slet veldig med å få opp min reise seng...men fant ut at eg gjorde feil.....eg presset ned bunnen før eg klikket opp sidene....dette var da helt feil....sidene skal klikkes ut FØR du presser ned bunnen! Nå tar d 1 min:) Vet at flere av mine veninner hadde akkuratt samme problemet! Verdt å prøve vertfall! Lykke til!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 bare hyggelig:) satser på at dere får det til nå. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå