Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er så sløv, orker ingenting! Når ungene er i seng burde jeg fått skikk på leiligheten her, for den ser ikke ut, men jeg ORKER ikke=( Når det er en stol i nærheten er det ikke ofte du finner meg stående for å si det sånn... Tror kanskje det er fordi jeg ikke spiser regelmessig, kan gå mange timer mellom hvert måltid, og når jeg da spiser gafler jeg i meg! Uff, skjerpings!
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Å spise regelmessig er veldig viktig for å opprettholde energinivå i kroppen... Der må du ta deg selv i nakken:o) Jeg bruker rosenrot hver dag og det har veldig god virkning på meg! Samtidig tar jeg tran og vitaminbjørner:o) Har ikke maks med matlyst, så da er det viktig at en får i seg vitaminer ihvertfall! Nok søvn er også viktig og TRENING! Trening gir overskudd og energi, og det er veldig godt for sinnet:o) Så, det var min overhaling til deg, heheh:o) Neida, men det er små enkle grep du kan gjøre, slik at energinivået kommer seg igjen.. Er slitsomt når alt blir et tiltak! God bedring.. Klem
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2007 Takk for det! Rosenrot, er det fra helsekosten? Må ha alarm på mobilen tror jeg,så husker jeg kanskje å spise før blodsukker stuper=/
Butterfly_Flip Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Kansje du har lite jern. Det hadde jeg... kjempe trett hele tiden.. men ikke nå lenger:) Dette får du sjekket hos legen...
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Du får kjøpt det på butikken også! Pga allergi er jeg så sinnsykt daff om sommeren, men Rosenrot gjør susen!! Har aldri trodd på slike ting før, men det funker faktisk! He he, ja greit å huske å spise før en svimer av;-)
Leikny70 Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Det hadde eg og helt til de målte B12 når eg var på kontroll fikk resept på sprøyter for med tab så går det jo litt tregt for å få fylt opp, men eg tok 1 sprøyte i uka gjore dette i en mnd og etter 3 sprøyta så skal eg love deg at energien kom nå har eg fått gjort så mye her i huset pusset opp og driv ennå på om kveldene. Er utrolig hvor godt det hjalp med påfyll med B12, spør legen om de kan sjekke B12 din kan være den er lav, sprøytene tar de på legesenteret.
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 Det skal jeg gjøre, takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå