*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Er skikkelig grinete når mamma er her eller vi hos henne, men SKRIKER helt hysterisk når mamma tar i henne. Lurer sånn på hvorfor. Hun har egentlig vært sånn hele tiden. Mamma har mørkt hår, mørke øyne og mørke briller, har noen ganger sterk parfyme og er ganske anspent i kroppen. Kan jo være noe av dette, men...? Syns det er så trist, for vi bor langt unna besteforeldrene hennes og de er jo helt ville etter henne når vi først møtes. Reagerer ikke sånn på noen av de andre besteforeldrene sine. Noen som har opplevd liknende? (PS: Har skrevet et innlegg om dette før, hvis noen husker det)
babymaker skal ha en jente til Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ja jeg har oplevet noe lignende. Jenta vår gråt og gråt og hylte om farmoren hennes hold henne.. Vi kunne ikke komme på besøk til henne en gang for det tok 5 min så gråt hun.. og hun ga seg ikke før vi satt henne i bilen og skulle hjem Jeg vet desverre ikke hvorfor men jeg tror det kommer av at noen voksne er redd for å ikke bli godtatt/være bra nok og at barna merker usikkerheten deres.. tror iallefall det var dette som var mellom svigermor og snuppa vår. Når hun ble ca 7mnd gikk det over.. Har bestemoren til jenta di prøvd og ta av brillene? det hjalp litt for oss men absolutt ikke nok til å slutte å gråte.. Det er ikke enkelt det der men går garantert over )
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Det er utrolig kjedelig når det er slik.. ( Midi her var sånn... Og hun og bestemoren har dessverre ikke kjempe godt forhold nå heller... Synes jeg merker forskjellsbehandling..., men...*sukk*
Butterfly_Flip Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Små babyer reagerer jo veldig lett på sterke lukter. Og jeg merket alltid hvis det var noen som skulle holde lillegutt som var anspent og usikre. Da ville han bort fra dem med en gang.. Selvsagt veldig trist dette for dere. Og det er sikkert kjempe trist for mora di... UFFF Kan du ikke be henne om å ikke ha parfyme på seg neste gang dere kommer da.. Be henne gå rundt i rommet med babyen slik at babyen kommer på andre tanker..
Tommage♀♂ Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Er det noen av dere andre som bruker briller? Merker at mine reagerer ekstra når noen har briller, fordi ingen av oss foreldre har det
grå :) Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 moa hylte da hun så farfar til hun var nærmere 18 måneder... dyp stemme, skjegg og litt mørkere hår gjorde vel sikkert sitt. moa var spesielt redd for menn som var mørkhårede. hennes besteforeldre bor også ett stykke unna så var vanskelig å venne henne til det, men tida gjorde mye av arbeidet for oss.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 Hmmm, kan liksom ike be henne farge håret, gå uten briller (hun ser nesten ikke uten) og slutte med parfyme heller....hehe =) Hun har reagert sånn på ei venninne også, men hun er helt lys og hadde ikke briller og ikke sterk parfyme. Håper det går over snart asså. Mamma vil jo så gjerne kose med henne hele tiden. Kjørte 35 mil på en dag i helga for å besøke snuppa, også bare skrek hun hele tiden. Mamma måtte bare kose litt på lårene og lukte litt på henne, så hun gjorde det mens snuppa satt med ryggen til henne på mitt fang da. Hehe... Prøvde å ta av seg brillene, men da skrek hun allerede så fælt at hun ikke registrerte noenting. Prøvde å bare snakke, mens hun ikke så henne, og bare se på henne og ikke snakke. Dette for å finne ut om det var utseende eller stemmen, men så ikke ut til å ha noen betydning. Snuppa er bare helt mark i kroppen, skikkelig utidig når mamma er i nærheten. Trist, syns jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå