stratosen_er mamma_ Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 har vært skikkelig uttafor i det siste...har hatt min første termindato og det var mildt sagt jævli...mange venniner som har født nå føler selv på meg at det kommer til å ta en god stund før jeg blir gravid igjen nå denne gangen så er ganske pessimistisk... så idag hadde jeg enda en grinedag...og ja mensen er i anmarsj kjenner det...derfor jeg er så deppa og grinete også...og da lovet sambo meg at jeg skulle få meg en katt...og det er skikkelig fint gjort av han for han har egentlig nekta meg det:) så får jeg litt andre ting å tenke på etter ferien:) lykke til alle sammen.. Modesty jeg er veldig glad for at du er gravid igjen og jeg krysser alle fingerne for deg:) god klem:)
Dotten Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Huff. Nå har jeg ikke fått med meg historien din før, så jeg vet ikke hva som har skjedd, men uansett så ønsker jeg dere lykke til, og håper en ny sterk spire sitter så snart som mulig Og lykke til med en liten katt... Kos dere masse. Både med hverandre og katten... Og katt og baby går sååååå fint sammen. Vi har 3 katter, og de har aldri gjort snuppa noe. Aldri ligget verken i sengen eller vogna (de har kun snust på hjulene og utenpå sengen), så dette har gått helt topp!!! Nå er snuppa 22 mnd. og jakter på pusene, men de er raskere enn henne he, he. he. LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå