Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Ser det er så mange som må kle barna så mye fordi de sparker av seg dyna...
så var vi 4 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 jeg festa den mellom madrassen og senga, men mest fordi han var så fæl å trekke den over hodet. Nå er han så stor at han klatrer ut av dyna uansett
freebird Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg forsøkte det, både for at hun ikke skulle dra dyna over hodet og ikke sparke den av. Men klypene var for slappe tydligvis, hun sparket den av uansett. Nå bruker jeg sovepose fra Go'ingen og er superfornøyd! Det er snuppa også, hun elsker posen og er passe varm hele natten. )
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Har ei som turnar i senga så det beste er om det ikkje er noko ho kan putte i munnen for så å kaste seg ned i senga..... Ligger like mykje oppå dyna som under, hode i feil ende og på tvers......skikkelig turnar......... Eg pakkar over ho når eg ser til ho og om natta om eg våknar men ellers så ligger ho i body og pysj bukse. Må feste bodyen på utsida av buksa for ho sparkar den av seg, er ram til det!! Ei morgon hadde ho klart å sparke/tråkke av seg pysj buksa på det eine beinet og dratt den gjennom kneppinga på bodyen og fått ut det andre beinet........Ingen av knappane i bodyen var knept opp................ Så det får bare bli som det blir det der gitt!!
Libido- Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 hehe samme her også. men vi har ikke på så mye. Han er så utrolig varmblodig. ligger i bleie og t-skjorte. bare bleien på ekstra varme dager.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg brukte også det med stort hell fram til ca 9 mnd. Nå er hun helt anti-dyne, og kommer seg oppå dyna på et lite sekund. I en mnd nå har hun ligget i bare pysjen. Lurer på hva jeg skal gjøre når det blir kaldere...
Kamomille Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Her fester vi dyna med klyper ja! Hun ligger i tynn pose fra babydan i tillegg:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 har aldri gjort det nei. og ikke tenkt at det var en mulighet heller... tok heller på barnet pysj og sokker om jeg var redd de skulle bli kalde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå