Gå til innhold

Angående amming og mme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsetter på et innlegg jeg begynte i sta... Har altså en gutt på 24 dager som vil ha pupp så veldig ofte. Ca. hver time/hver halvannen time. Synes det er veldig trist at jeg ikke bare kan se på det som kos, men jeg blir så utslitt... Og får aldri sovet ordentlig. Har liksom følt at det ammegreiene har hengt over meg hele tiden. For han har spist så ofte hele tiden. Er ikke bare økedager. Jeg vil veldig, veldig gjerne amme, men hadde liksom trengt ett lenger intervall så jeg i det minste fikk noen timer i strekk. Så Duracell skrev at hun noen ganger ga litt mme på kvelden. Blir de mettere da? Så kanskje han kunne få sovet littegran lenger? Noen andre som har gitt mme i tillegg for at de skal bli mettere, eller er det ikke noe hjelp i det? Kanskje jeg bare må bite tennene sammen og la det stå til? Og hvilken mme er evnt. best og passer til så små babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt mme i begynnelsen.Hadde d akkurat som deg.Hun hang alltid i puppen,så vidt jeg rakk å spise inni mellom.Gav henne litt på formiddagen og litt på kvelden.Hun ble mettere,mer fornøyd og puppen fikk sjans til å fylle seg litt mer opp.Brukte d bare et par uker,hun er nå snart 3mnd.og d går bare i pupp.

Skrevet

Det hørtes jo veldig bra ut! Så du klarte og gå over til fullamming igjen altså? Det hadde jo vært absolut det beste. Melkeproduksjonen ble ikke for lav da du ammet mindre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...