Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Jeg hadde nettopp lagt gullgutten (tidligere i kveld asså).. Så skulle jeg inn å hente noe, å da kikker jeg automatisk ned i senga hans. Han pleier jo å sove.. Men i dag når jeg titta ned så lå han med vid åpne øyne og glisa bak smukken når jeg titta bort! Jeg skvatt noe veldig..! Er ikke akkurat vant til å se noen vid åpne øyne når jeg titter oppi senga hans=D Sett litt for mange skrekkfilmer kanskje..=/
Mamman til M&E Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Hehe, nå flirte jeg godt her............han lurte deg skikkelig der ja
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Ja, han er en skikkelig luring skjønner du.. Når han ligger på stellebordet/gulvet, så drar han håndkle/pleddet over hode, så begynner han febrilsk å sparke med beina og vifter med armene. Da drar jo jeg bort håndkle/pleddet med en gang. Å da gliser han. Så nå når han gjør det, så titter jeg under først, å der ligger han å gliser vettu=D Han skal bare lure meg! De lærer fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå