3småskatter:0) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Heisann alle sammen:0) Jeg har hatt en ekkel hodepine som kommer og går nå i den siste tiden. Er 16 uker på vei.... Er det flere der ute som sliter med dette eller er det noe jeg bør få sjekket opp? Jeg har også hatt en ekstrem tretthet til nå i dette svangerskapet. Dette er mitt tredje svangerskap og har ikke vært så trøtt i mine andre svangerskap. Klem:0)
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Ta det opp på neste kontroll for sikkerhets skyld. vet at hodepine er tegn på svangerskapsforgiftning, men trode ikke at det kunne komme så tidlig i svangerskapet. Les litt om det kanskje? Trøtthet kan vel komme av vitaminmangler etc. Sånt kan du be om at de skjekker på legekontoret....
mizz25 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Heisann Hodepina kan å kom av lite væske,prøv å drikk mere,æ glæm det å sjøl av... æ e å kjempetrøtt... va ikke så hær trøtt i de to forrige svangerskapan...
har4barn Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg ville sjekket det. Jeg hadde ekstrem trøtthet i det siste sv.skapet + at jeg var dårlig (helt annerledes enn de andre 3). Fryktelig hodepine fra ca uke 16 (kjentes ut som om øyet kom ut). Hos meg ble det oppdaget MA på ul i uke 18. Må legge til at jeg hadde mange bekymringer i tillegg. Men, hvis jeg noen gang får en slik hodepine igjen (el. annet symptom som gir meg bekymringer), så ville jeg tatt kontakt med lege med en gang. Mest sannsynlig er det ikke noe galt, men det er bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite. Lykke til!!
trollemor med hybelboer Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hei... Høytblodtrykk kan jo også gi en litt rar hodepine eller trykk i hode, så kansje du skal kontakte din lege å ta en ekstra kontroll? Både med tanke på svangerskap forgiftning og evet. høyt blodtrykk, det er bedre å ta en kontroll så kan du slappe av etterpå... Tar du noe smertestillende? Det er jo noen med koffin, kansje det hadde vært noe, det hjelper ofte på meg, å få litt overdose med koffin når jeg har hodepine... lykke til da ;o)
mammamammamammamor Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 eg og gjør det og har gjort det med forje mann og. det er helt normalt men er det vedvarende over lengre tid bør du nevne det på neste kontroll, for hodepine kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men det er skjeldent det at svangerskapsforgiftning kommer så tidlig. eg kom på da eg såg innlegget ditt at oi, eg er jo i andre tremester eg og, det har ikke gått opp for meg før. er i 13.uke wow her går det fort
mammamammamammamor Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 trøtthet kan og komme ved væske mangell. det er ofte eg drikker en halv liter vatn før eg tar paracett, for det går ofte over bare ved det
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Jeg sliter også med hodepine:( Har hatt det i noen uker, og er nå 18+1. Har ikke hørt hjertelyden enda eller vært på tidlig ultralyd, så jeg vet jo ærlig talt ikke sikkert om babyen i magen min har det bra... Ble litt nervøs når hu ene skrev om MA over her, men i hvilken uke døde fosteret egentlig? Livmoren min er jo nesten oppe ved navelen, så jeg satser på at alt er fint siden den vokser som den skal Er vel veeeldig sjeldent at fosteret dør så sent som i uke 16 vel? Eller..? Når det er sagt så hadde jeg blodtrykk på 138/85 sist kontroll (i uke 12) da, så hodepinen min kommer sikkert av høyt blodtrykk. Jaja, skal på ordinær ul til fredag, så da får jeg jo se. men håper virkelig alt er fint=) Skal forresten prøve å drikke mer! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå