Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Merkelig å tenke den tanken... jeg har fått igangsettelses dato den 15 august..dermed vil jeg mest sannsynlig bli mamma igjen om senest 22 dager.. Men det blir 22 lange dager om formen skal fortsette som de siste dagene... hehe.
Poteto Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 eg blir satt igang 16 aug men håper jenta kommer før
♥Rime♥ Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Har du fått igangsettelse dato allerede? Hm, hvorfor? Er overbevist om at jeg kommer til å gå over denne gang også, kjedelig!!Hehe, sko ønske jeg også hadde en dato som jeg visste babyen kom hvis jeg ikke går i fødsel før
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 ja vi får da håpe vi slipper å gå så lenge da.. men allikevel om så skulle være tillfellet... det er jammen meg ikke mange dagene igjen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 jeg har hatt veeeeeldig mye styr dette svangerskapet... og deriblandt gått til jevne samtaler på sykehuset hos avd.jordmor for å bearbeide min forrige fødsel som var traumatisk. overlegen foreslo at de satte meg opp på igangsettelse den 15 august som et trinn i å hjelpe meg i å føle meg trygg.. så jeg skulle slippe gå for langt over tiden... selv om de hele tiden har ment jeg skal føde før tiden.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå