Gå til innhold

Jeg orker ikke å hate mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker opp all min energi på å hate to mennesker.... Vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom dette.

Disse menneskene er i mitt dagligliv....Jeg prøver hver dag. Blir spist opp innvendig. De blåser i det.... Bryr seg ikke..... Har gjort meg vondt. Kun jeg som blir ødelagt. Hvordan skal jeg komme meg videre og fortsatt omgås disse menneskene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tærer på sjelen å hate. nettop derfor sier Guds ord : elsk din neste, og hat ingen. tilgi. for det er godt for deg. bibelen er ei gennerell lærebok på hvordan en kan leve maksimalt, sunnest mulig og minst mulig skadelig for psyke og fysikk.

be om at du skal klare å tilgi, og snakk med dem. prøv å øse ut alle negative tanker i en samtale med Gud ( han er den beste psykolog ever, og han gir ikke domme svar og tåpelige analyser, eg har aldri vert til psykolog, og har lenge tenkt å bli det selv, men det er for langt studium, så det var vell litt tåpelig sagt av meg ) og det beste av alt. han har alltid tid.

det verste du gjør mot din fiende er å være snill med han , da samler du glødende kull på hodet hans, står det i salamos ordspråk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...