Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Har kun en dag igjen til terminen og livmorhalsen er lukket og ikke moden. Det er 3. fødsel, de andre to har gått greit når de har kommet igang. Noen som har erfaring med lite modning så nærme terminen huff...
lb71 Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 jeg venter også nr 3 og har gått to timer til modningakkupunktur. I begge tillfellene ble jeg spurt av JM om jeg kjente historien rundt nr 3 (det var to forskjellige jeg var hos). De fortalte at barn nr 3 var berømt for å være ekstra vanskelig å få "satt i gang". Det kunne ta tid for å bli moden og ofte hadde man mye kynnere og rier som ikke ble til noe før fødselen endelig startet. Det var kjent å ha mer vondter i forkant av denne fødselen. Men.. når den først starter på ordentlig pleier det å gå veldig fort sa de. Så kanskje dette gjelder deg også..? Jeg har gått med 2 cm åpning siden før modning (ca 2 uker nå) og har som de sa hatt mye kynnere og vondter. Det har jeg ikke hatt med de to andre på samme måte. Skal til min 3 time med modning på torsdag og da skal de sjekke fremgang. Gleeeder meg og håper på en ekstra cm eller to.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 takk for svaret, det kan jo være sånn da. Lykke til med akkupunktur og fødsel! Håper det har virket på deg! Kanskje jeg skal prøve det, hvor gir de slik akkupunktur?
lb71 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 jeg gikk på sykehuset ved sist fødsel. Der fikk jeg det gratis på forespørsel og pga svært "umoden og tøff" førstegangsfødsel. Skal si det hjalp gitt. Andre jenta kom i rekordfart og riene fra 0 cm til full åpning var nesten ikke smertefulle engang. 45 min fra riene begynte å til jenta var ute. Denne gangen hadde ikke sykehuset kapasitet og jeg bestilte hos noen jordmødre som driver privat. Sykehuset, jordmor og lege skal kunne henvise deg til steder der de driver med modningsakk. Jeg hadde ikke nølt ett sekund hadde jeg vært deg. Bestill time imorgen du så skal du se det blir gang på modningen hos deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå