Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blander halvt om halvt i drikkeflaska hans med vann

Skrevet

Vi gir ren sviskesaft. Dette fordi sviskesaften IKKE skal blandes ut fordi det KAN gi mer magetrøbbel. Man kan bruke litt mme i begynnelsen for å venne til smaken (vi bukte 30 ml. mme og 80 ml. sviskesaft i begynnelsen fra han var 3 mnd.). Nå er han snart 5 og har fått ren sviskesaft i 1 mnd. ca.

 

Dette er info. jeg fikk fra sykehuseapoteket og helsesøster. De sa at det er bedre å få en stor dose, enn mange små..

 

=)

Skrevet

Ja, man kan jo blande med vann, jeg mente grøt, mm, mme..

 

Hilsen anonym over..

Skrevet

Hvis hun var hard i magen ga jeg et par-tre ss med sviskesaft. Enten med sprøyte eller med te-skje. Jeg prøvde å ha det i grøten, men det var ikke alltid hun spiste opp alt, og da fikk hun liksom ikke nok sviskesaft..

 

Det finnes også sviskemos, som du kan gi som "dessert".

Skrevet

Glemte å si at jeg blandet ut sviskesaften med litt vann, det kan være litt sterk smak på den..

Skrevet

Jeg blander i sviskesaft i melka jeg og bruker sviskemosen i grøten. Fungerer helt fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...