3småskatter:0) Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Heisann alle sammen:0) Jeg har hatt en ekkel hodepine som kommer og går nå i den siste tiden. Er 16 uker på vei.... Er det flere der ute som sliter med dette eller er det noe jeg bør få sjekket opp? Jeg har også hatt en ekstrem tretthet til nå i dette svangerskapet. Dette er mitt tredje svangerskap og har ikke vært så trøtt i mine andre svangerskap. Klem:0)
Athina' Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 Det er normalt. Jeg sliter også med voldsomme smerter og blir lyssky. Var det i mitt første svangerskap også, ble sendt på CT for å se om det var migrene, men at var bra. Fikk beskjed om å spise paracet og drikke masse vann. Trettheten sliter jeg med også, alt er et ork for tiden. Er faktisk de eneste symptomene jeg har på graviditet og jeg er nå 16+5 (tror jeg), så jeg skal kanskje ikke klage :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Sleit også veldig med hodepine og migrene anfall rundt uke 16..sjekka det opp å det var ikke noe galt. Er nok bare hormonene som gjør at det blir litt krøll!Er nå 26+0 å har ikke noe hodepine i det hele tatt.. Ga seg rundt uke 18 trur jeg om jeg husker rett hos meg..
krepsen75 Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Jeg er også påvei med nr 3 og kan ikke huske å ha hatt såpass mye vondt i hodet som denne gangen. Har også vært trøtt, litt ennå, men det har blitt litt bedre. Er i uke 13. Hodepine sammen m eggehvite i urinen er jo ikke bra seint i sv.skapet (sv.skapsforgiftning), men trodde ikke det gjaldt så tidlig som dette???!!! Ser en viss sammenheng mellom trøttheten og hodepinen, at jeg har fått for lite søvn rett og slett. Lykketil videre.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Har også det slik. Oftes kommer hodepinen annenhver dag. Om ikke så kommer den ut over dagen. Så om det har me at en er trett og mer sliten nå. Venter mitt fjerde og hadde det ikke slik i mine andre svangerskap. Har lekt litt med tanken på at det rett og slett er slik for det er mer travelt nå med barna og alt som kreves av meg. Var mye mindre å gjøre både første og andre gang - tredje gang gikk greit for da gikk dei to andre i barnehage så eg fikk ro til å slappe av og komme meg fint gjennom hverdagen. Nå er det tre barn som bråker og hyler fra morgen til kveld - sommerferie og alle er hjemme... Håper det forandrer seg ettersom ukene går nå - eg 19 uker på veg og har hatt dette "problemet" i noen uker nå. Lykke til videre jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå