Gå til innhold

Paraplytrille... en ørliten krise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise innenlands med Norwegian i helgen og har et stort behov for å kunne "tjore" minsten på 1 1/2 år fast i en vogn på begge flyplassene... største parten av tiden.

Noen som vet om man får med paraplytrille gjennom sikkerhetssjekken og inn på flyet? Finnes det en trille som evt. får plass på bagasejehyllen i flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør om du kan ta den med til gaten. Vanligvis får du ikke dette når du reiser fra Gardermoen, men merkelig nok går det alltid fra utlandet og hjem....Kanskje fordi de har egne utlånsvogner på Gardermoen - hvem vet? Har ikke reist innenlands så kan ikke helt si hvordan det er her desverre.

Skrevet

quinny sin zapp får plass under flysete når den er slått sammen, det er også plass over sete. Har testet det ut i praksis. i tilegg til at det er en genial vogn i utgangspunktet...

Skrevet

På gardermone får man ikke pga det er så trangt ved sikkerhetskontrollen og ved gaten har jeg hørt.

Men det med at dem har utlånsvogner så må jeg si at det er veldig mange som sier nettopp dette.

Da jeg fløy i april fikk jeg beskjed om å ta en handlevogn etter sikkerhets kontrollen. For dem lånte ikke ut triller ol.

Så jeg vet ikke hva som er sant jeg.

Skrevet

Takk for svar.

Da har jeg snakket med Gardermoen og der fikk jeg til svar at paraplytrille kommer gjennom sikkerhetskontrollen. Den kan jo slås sammen og sendes på båndet til gjennomlysning.

Da gjenstår det å se om vi får den med på flyet. Har forsøkt å ringe flyselskapet noen ganger og da får jeg forskjellig svar så gudene må vita hva som er tilfelle. Tropper i alle fall opp med paraplytrille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...