Poteto Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 eller har alle tatt kveld? sitter her å ruger eg nå.. 8 dager til termin
MiniMeAndMe+spire Skrevet 24. juli 2007 #2 Skrevet 24. juli 2007 ja er ganske så stille her ja.... du har 8 dager til termin?? Har bare 50 (!!!!) mer enn deg da.... off.... hvordan skal dette gå...?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Er ikke på skravle så mye lenger..er mest på 3 trimester..men det er stille der å..sikkert mange på ferie...=)
Poteto Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 jepp 8 dager i dag er min egen termin, å den 1 aug, er ul termin.. spennande hehe, hadde 50 dager en gang eg og.. (for leeenge sida) hehe.. masse lykke til
Poteto Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2007 eg og er mye på 3 trim. men er roligt der og.. er ikke så mye innpå sjølv for tida.. ferie no er du på overtid du?
Hilsen Aud Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 ikke så rart at det er så stille her... er jo umulig å komme inn på BIM fortiden... Tok meg lang tid før jeg skjønte at jeg kunne omgå problemet ved å gå inn via en bi-adresse....
Anquor Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 sant sant....håplaust for oss som sit og tel på dei siste dagane og som gjerne vil oppdatere litt av og til.... fekk akkurat oppdatert nicket over til *fødeklar* før sida mi slo seg vrang! synest det tar veldig lang tid før dei får ordna dette :/ i motsetning til resten av BIM's befolkning så har eg vore her ekstra mykje no på slutten, mest sidan det å ligge på sofaen forran dataen er den mest passande aktiviteten eg orkar for tida.... men men......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå