ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Det blir ikke dk på meg, i hvertfall ikke til høsten, og da regner jeg med at jeg dropper hele greia. Så nå er jeg litt usikker på hva jeg gjør til høsten, men skal ta en del tlf. i morgen og forhåpentligvis finner jeg ut av noe! Men da slipper Nikolai å ha et avstandsforhold i hvertfall...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 *ignorere ignorere* Neida, bare vært litt opptatt på skravle;) Må innrømme at jeg faktisk er kjempeglad for at dere blir her! *jippiiiiii!* Fått meldingen min i dag?
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2007 Nei! Jeg glemte laderen min i spania så jeg er uten tlf. frem til svigers tar den med hjem på lørdag. Hva sto det?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Ah, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har hørt noe;) Vi har fått barnevakt på torsdag, lurte på om kanskje dere ville være med ut og spise? Hvis dere har mulighet for barnevakt da... (tenker Dinner)
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 Ja jeg kan høre med kozymannen og mamma! Det hadde vært koselig. Når tenkte du? Skal dere ta siste toget hjem eller kjøre (edru er boring) eller hva hadde du tenkt?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Vet ikke helt ennå, jeg har ikke lappen jeg, så jeg skal ta meg en liten tynn en (les; mange) hehe... Vi får se hva vi kan få til! Kanskje jeg kan trylle frem en sjåfør fra ermet;) Siste toget i sommertiden går fryktelig tidlig, blir evt timeekspressen, men jeg er ingen svoren bussfan akkurat... Også lurte tillabmannen på om kozymannen ville være med å kjøre på to hjul i morgen?
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2007 Kozymannen sin mc er ut av funskjon for tiden! Jeg tror han har planer om å selge den snart, så jeg vet ikke om han kommer til å få den reparert først. Jeg er lettet i hvertfall! Liker ikke at han kjører rundt på den, farlig farlig... Jeg har lagt ut bilder fra spaniaturen på tryneboken forresten.
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2007 Spurte akkurat kozymannen om torsdagen, men han er brems (overrasket?). Han skal jobbe på fredag så da passer ikke det. Hmrf:(
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Ooo, da må jeg inn og kikke. Jeg har problemer med å få lagt opp mine bilder, mac og trynebok er ikke helt bestevenner om dagen:( Gleder meg til å se N igjen jeg, bombesikker på at han har forandra seg masse siden sist, er jo lenge siden nå! *glede seg til fredag*
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2007 Han har nok forandret seg litt, men ikke noe drastisk! Hva med Embla? Hun går vel nå? Prater i fulle setninger? Like før hun leser og skriver? Lille jenta med den store hjernen;) Jeg hadde forresten tenkt meg til den kjolebutikken du viste meg, må begynne å prøve litt siden det ikke er lenge til bryllupet nå!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Da går vi innom der på fredag, det er alltid moro med kjolebutikk! Embla ja, hun har akkurat begynt på lappen så hun kan kjøre meg på skolen før hun drar i barnehagen;) Hihi... Neida, ikke noe helt drastisk der heller. Er nok ikke lenge til hun går, og det er blitt nye ord som er spennende. Ææææsja, oooooo, biiiiij (bil) og mblaaaa er i høysetet nå Hehe.
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. juli 2007 Oi! Spennende! Nikolai har begynt å bable enda mer, og mamma skjønner sååå godt hva det er han prøver å si;) Ellers så har han lært å klappe og vise hvor stor han er. Også liker han å få voksne til å le ved å lage forskjellige grimaser. Lært mye nyttig mao.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Jeg gleder meg masse! Flink han er! Jeg og han skal ha en lang samtale om hans og Emblas fremtid på fredag;) *gliiise* Embla er ennå ikke helt "med" på den vise hvor stor hun er greien. Merkelig unge:p Grimaser er nyttig det!
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2007 Nikolai syns vel det er litt ålreit å vise hvor stor han er siden han er en mega baby;) Gleder meg til fredag også! Blir gøy!!!
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. juli 2007 Forresten, har tillabmannen kjøpt mc? Hva slags lurer kozymannen...
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 Hehe, neida, jeg har faktisk sett flere større i ferien! Så han er helt finfin han, ingen megababy, bare stor og barsk som pappaen sin! *smiske så han blir med torsdag!*
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. juli 2007 Så du innlegget over med spørsmål fra kozymann?
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 24. juli 2007 Har han kjøpt eller? Kozymannen sier at den er litt lik den han har bare at den er større og nyere.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #21 Skrevet 24. juli 2007 Den har stått pent i "garasjen" her siden forrige tirsdag:) Men det er blitt lite kjøring siden han har jobbet massemasse. Kjipingen. Kanskje jeg skulle sendt tillabmannen opp til dere i morgen så han kunne ta en titt på sykkelen til kozymannen?
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 24. juli 2007 Det som er galt med den er at den ikke får bensin, det er noe galt med bensinpumpen eller noe. Men, kan ikke dere ta en tur alle sammen da? Hadde vært kjempe koselig det! Forresten, Nikolai lærte noe nyttig i spania. Å sove hele natten! Han sover i egen seng til sånn rundt 7, og da får han komme til oss og han får pupp og sover til en gang mellom 9 og 10:30. Stoooor gutt nå!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #23 Skrevet 24. juli 2007 Jeg skal i banken kl 12 og har lovet ei gravid venninne litt shoppinghjelp etter det, så jeg er dessverre opptatt noen timer. Får se hvor lang tid det tar! Hvordan kan jeg få tak i deg i morgen dersom det ikke tar lang tid?
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #24 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har hustlf. og mannen har mobil. Sender deg pm med nr.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #25 Skrevet 24. juli 2007 Flinke veslegutten forresten! Utrolig deilig da! Han har jo forandra seg masse han da! Mye nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå