Gå til innhold

PERGO.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med alle dere som begynte på Pergo denne mnd??? Jeg fikk en enkel kur, da de ikke finner noe galt med hverken med meg eller mannen min, bare at jeg ikke har el hver mnd. Har ikke hatt noen bivirkninger og nå venter jeg bare på IKM. Det er mandag og idag har jeg hatt voldsomme murringer i magen, samt ømme bryster, noe jeg ikke har hatt på så lenge jeg kan huske......tror sikkert jeg innbiller meg ting, men må jo håpe litt da.......har lest og hørt så mye positivt om pergo, så jeg har troen på at det vil funke; om ikke på første forsøk! Enn dere andre????

Klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt min første pergokur denne måneden, og skal ha ikm på lørdag.. I alle fall i følge legen min. Har ikke eggløsning til vanlig,men skal ha hatt det denne måneden etter undersøkelse av lege. Finner ikke eggløsning selv med eggløsningstest, men jeg håper det har klaffet... Ellers venter en pergofri måned før ny kur igjen..

Lykke til!!!!!!!

Skrevet

ja, samme med meg. Satt den ikke denne gangen er det en mnd uten og så ny kur.....spennende, men veldig lenge å vente synes jeg...dagene snegler seg avgårde.....Har IKM på mandag! Hold meg oppdatert da! spennende å se om det funker!

Lykke til til deg også!

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene for oss begge :)

Tvi tvi......

Skrevet

Noen andre som har begynt på pergo denne mnd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...