Athina' Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Sa selgeren at den ikke kom med håndtaket? Ringte til en foretning i Østersund i dag som ventet den nye kolleksjonen i sept/okt og de sa det ikke var noen forandringer på 2008, for jeg tenkte å kjøre dit å kjøpe 2007 duo edge vogna. Men de håndtakene er kanskje ikke så viktig så lenge man ikke skal drive å løfte den opp å ned trapper - hmmm vel den skal jo ut å inn av bil da men bruker kanskje ikke håndtakene da?
Athina' Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2007 Og hva er forskjellen på classic og sport understellet? Jeg vet det sport har de teleskophåndtakene som jeg vil ha, men hva er de andre forskjellene?
Niem og Patrick Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Hei på du!!=) Jepp, selgeren sa at 2008 modellen kom uten desse håndtakene/stroppene pga emmaljunga hadde konkludert med at dette var en potensiell fare for at bagen kunne tippe rundt dersom den blir bært mellom to personer. Det hadde ikke skjedd noen ulykker enda altå! Jeg synes selv at bagen er lett og håndtere og lett å bære uten håndtakene. Skal jo ikke bruke denne som "bilsete" heller.. Forskjellene på classic og sport har jeg ikke sjekket så nøye, men det er kun på classic at det er sånn 'vanlig' korg under. på de andre er det en tøykorg. Åsså tror jeg ikke høyden på håndtaket kan justeres på sport. Åsså er det forskjell i farge på dekkene.. Ble mye 'åsså' her Håper dette var svar på noe av det du lurte på?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå