Gå til innhold

Noen som har hatt småbarn med seg på kino??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på snart 2 år, han elsker Elias, så jeg tenkte kanskje å ta ha med meg på kino... er det for tidlig?? Noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En liten ting til.. må han ha egen billett? Han sitter nok på fanget mitt under hele visningen??!!??

Skrevet

Lyden kan være ganske høy...Spør på kinoen om de kjører lavere lyd på filmene for de minste, det hender :o)

Skrevet

Det er vel litt forskjell fra unge til unge..Liker han og sitte i ro å se på film,så hvorfor ikke prøve?Er jo bare å gå ut om han blir urolig!!

Jenta mi var 2,5 år første gangen vi tok henne med..Ole Brom og heffalumpen..Det gikk kjempe bra,hun hadde ikke tid til og spise godisen sin en gang=)

Poden min er nå 2 år og 3 mnd,men han er ikke moden enda!!!

Skrevet

Jeg hadde med meg jenta mi på snart to år på Elias-filmen for noen dager siden. Hun elsker nemlig Elias, hun også. Det gikk stort sett helt fint under hele forestillingen. Men hun savnet nok Sjarke, Kruse og Tråle, for de var så å si ikke med. Bare nye karakterer, bortsett fra Elias. Filmen var ganske annerledes enn hun er vant til. Noen ganger var det litt skummelt og høy musikk også. I begynnelsen ville hun sitte i eget sete med pute, mens hun cirka halvparten av tiden satt på fanget. Men alt i alt gikk dette veldig bra. Hun fulgte godt med og syns det var stas å være på kino.

Ja, jeg måtte betale for henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...