Gå til innhold

Noen som kan gi meg gode (og virkningsfulle) råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fødeklar nå, og drittlei!!! Det eneste jeg tenker på er å få denne ungen ut så fort som mulig. Vil kose med den NÅÅÅ!!

Noen som har gode råd som virker? Som virkelig virker altså? PLIIIIIIS!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror rett og slett ikke det er noe som for sikkert virker.. men sex hører jeg skal virke, og det å vært oppe å gå og gjøre noe! dette skal iallefall få fart på sakene. og en god mulighet til få vasket huset. ellers er det beste rådet jeg kan gi å ikke tenke på det. tenk heller at det kommer når det kommer. det er visst det samme som å gå å vente på at man skal få mensen. da blir det ofte bare utsatt.. Vet jo aldri =P

Skrevet

Uhuuhuuhuu......

.

Har hørt om disse to rådene før, men sex frister ikke særlig for tiden. Syns det er ubehagelig å tenke på at babyen "er med" på en måte..... Bekkenet er heller ikke særlig bra for tiden, så det litt vanskelig å være i mye bevegelse.

Har hørt noen snakke om noen tabletter man kan få kjøpt på apoteket, men jeg vet ikke hva de heter. Noen som vet? Eller har prøvd de?

Skrevet

Virkningsfullt råd: SEX

Det er det eneste rådet jeg har tro på, og har erfart selv at funker.

Du får bite tenna sammen, finne en god stilling for bekkenet og la det stå til HIHI. Hvis du ikke heller vil vente til babyen vil komme ut av seg selv da.....

Her i huset må sambo hjelpe til. han putta`n inn der, og da får han jaggu meg hjelpe til med å få han ut . hihi

Tips: søk etter "rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang fødsel". jeg fant den her på bim. Her forklares beste stilling og div. for å fremme fødsel.

Lykke til.

Skrevet

Hvile hvile hvile hvile!!! Ikke sett igang med noe kjerringråd! Du trenger de kreftene du har :)

Skrevet

hvor fant du den oppskriften??

Skrevet

Vi har hatt sex flere ganger, jeg hadde en cm åpning og var godt moden for en uke siden. Men her skjer det ikkenoe=(

eneste er at jeg sover kjempegodt nå i forhold til for noen uker siden..

Skrevet

Se eget innlegg over. la den ut nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...